|
Lang loading COD: Advanced Warfare? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6242 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2015 kl. 12:01 |
Jeg er lige startet på spillet (PC)
Når jeg klikker på Resume Game kommer der en meget lang videosekvens hver gang Er det normalt, eller kan man springe den over? Redigeret af jake51 - 02-April-2015 kl. 12:01 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet det her?:
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6242 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det fandt jeg ud af: Slå Shader Preload fra under avancerede videoindstillinger, så springes den lange intro over
Men så er der udfald i lyden under videoscener Så jeg har slået det til igen, så kan jeg forlade computeren og gøre andre ting imens |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |