|
Vægbeslag til 55" AS640 med mest mulig vinkling? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2015 kl. 16:07 |
Hej alle,
jeg flytter snart i ny lejlighed og køber i den forbindelse en 55" Panasonic AS640 skærm. Pga indretningen bliver jeg nødt til at placere TVet på væggen, hvor jeg så vil have mulighed for at trække TVet ud og vinkle det mest muligt over mod sofaen. Hvilket beslag kan I anbefale, som ikke koster flere tusinde? Inden for den nærmere fremtid forestiller jeg mig også at montere en Sonos Soundbar under TVet. Mange tak! Redigeret af Insaniac - 02-April-2015 kl. 16:22 |
|
![]() |
|
Jesper2730 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger selv et mMotion Swing beslag til min Panasonic 55VT30 plasma. Den er med motor og fjernbetjening så det er dejligt komfortabelt ;-)
Med det vil tv'et være hængslet i den ene side, så du vil selvfølgelig kun kunne dreje det en vej, men til gængæld til noget der minder om 90 grader ud fra væggen. Har kørt upåklageligt de 2-3 år jeg har haft det. Jeg fandt det på tilbud til under DKK 1200 i sin tid. Tror desværre det er dyrere i dag. mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg endte med at købe et Vogel's Ultra Thin 345 beslag.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |