recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægbeslag til 55" AS640 med mest mulig vinkling?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægbeslag til 55" AS640 med mest mulig vinkling?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vægbeslag til 55" AS640 med mest mulig vinkling?
    Sendt: 02-April-2015 kl. 16:07
Hej alle,

jeg flytter snart i ny lejlighed og køber i den forbindelse en 55" Panasonic AS640 skærm. Pga indretningen bliver jeg nødt til at placere TVet på væggen, hvor jeg så vil have mulighed for at trække TVet ud og vinkle det mest muligt over mod sofaen.

Hvilket beslag kan I anbefale, som ikke koster flere tusinde? Inden for den nærmere fremtid forestiller jeg mig også at montere en Sonos Soundbar under TVet.

Mange tak!

Redigeret af Insaniac - 02-April-2015 kl. 16:22
Til top
Jesper2730 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-April-2007
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper2730 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2015 kl. 15:44
Jeg bruger selv et mMotion Swing beslag til min Panasonic 55VT30 plasma. Den er med motor og fjernbetjening så det er dejligt komfortabelt ;-)

Med det vil tv'et være hængslet i den ene side, så du vil selvfølgelig kun kunne dreje det en vej, men til gængæld til noget der minder om 90 grader ud fra væggen.

Har kørt upåklageligt de 2-3 år jeg har haft det.

Jeg fandt det på tilbud til under DKK 1200 i sin tid. Tror desværre det er dyrere i dag.

mvh
Jesper
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 22:15
Jeg endte med at købe et Vogel's Ultra Thin 345 beslag. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu