|
Sælges: Kalibrerings Sæt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2015 kl. 16:10 |
Andet, Spyder 2/ datacolor software Vil du have det optimale ud af din projektor skal den kalibreres. Jeg har dette super kalibrerings sæt liggende, med software, Spyder 2 måler, kuffert, manual og det hele, incl helt ny uåbnet Video Essentials Blueray. Nyprisen for sådan et sæt er omkring 10.000,- Jeg har desværre ikke selv haft tid til at sætte mig ind i det, men fik kalibreret projektoren af han jeg købte sættet af, og der er dag og nat til forskeld, med og uden kalibrering. Er pæn og velholdt, sælges billigt da jeg ikke får det brugt. Kun 1000 kroner, eller byttes med 2x4 meter RCA signal kabel i god kvalitet. Billeder kan ses på DBA.
Befinder sig lidt uden for Århus Redigeret af DVDO - 04-April-2015 kl. 16:31 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan det kun bruges til projektor kalibrering, eller kan det også bruges til fladskærme?
M.v.h. |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Det er både til projektore og skærme
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
P.b. sendt...
M.v.h. |
|
![]() |
|
Reseveret til Henrik B.
|
|
![]() |
|
fabhund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Stiller mig pænt i kø, just in case :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |