|
S: WeTek Play med DVB-T/T2/C |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2015 kl. 11:13 |
Hej.
Da jeg har fået fingrene i en NUC til mit XBMC/Kodi behov, sælger jeg hermed min WeTek Play med DVB-T/T2/C tuner. Den er kun åbnet og prøvet af én gang, så den fremstår så god som ny. OpenElec kørte helt perfekt på WeTek Play iøvrigt, hvilket er det eneste jeg har testet :) Features: - DVB-T/T2/C tuner - XBMC/Kodi via OpenElec, der kan bootes på seperat mini-sd kort - Special-optimeret Android Jelly Bean OS (virker også fint med Android TV, har jeg googlet) - Andre Linux ROM muligheder - Live Internet TV kanaler - Netflix, Viaplay, HBO Nordic osv. via Android Jelly Bean - Wlan 802.11 B/G/N, Bluetooth 4.0 og Etherlan LAN - God fjernbetjening med en "museknap" bagpå, der skifter mellem Air Mouse og keyboard funktion. - Osv. Koster fra ny 129 euro = 960kr Sælger den for HBO 500kr. Befinder sig i Vojens/Haderslev og kan godt sendes. Køber betaler porto. Kommer der ingen seriøse bud indenfor 2 dage, opretter jeg en annonce på andre medier :) Link til produkt: WeTek Play ![]() Redigeret af petrucci - 09-April-2015 kl. 11:17 |
|
![]() |
|
Dan the Man ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man optage tv evt. via usb-harddisk?
|
|
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Er brugerfladen på dansk, vil jeg da gerne byde de 500 + porto :)
Redigeret af fiskerendk - 09-April-2015 kl. 13:59 |
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Iflg. folk på nettet: "It supports recording to USB or NAS share." :)
Dansk var ikke umiddelbart tilgængeligt i Setup, men har læst/hørt at der kommer flere sprog til løbende. |
|
![]() |
|
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Viborg Status: Offline Point: 142 |
Jeg byder 500 afhentet
|
|
![]() |
|
Det er noteret, Henr1k :)
|
|
![]() |
|
sr7009 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 200 |
kan den afspille bd 3D iso og BD iso ?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
tror ikke du skal forvente at den kan afvikle BD 3D iso, det er et fåtal af alle de Android wannabe media afspiller på marked der kan det |
|
![]() |
|
Har ikke Blu-ray filer eller 3D filer så det har jeg desværre ikke et svar på.
|
|
![]() |
|
Jeg lader tråden her køre til kl. 22 i morgen aften (fredag den 10. april). Højeste bud på det tidspunkt vinder.
|
|
![]() |
|
Der medfølger iøvrigt et 8gb mini-sd kort med OpenElec på :)
|
|
![]() |
|
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
Kan man tilslutte udstyr så den kan modtage eksempelvis boxer kanaler?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |