|
apple tv2 kodi - synology |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2015 kl. 12:06 |
har lige købt en apple tv 2 med kodi.. nu prøver jeg så og hooke den op med min synology nas... men den skriver error operation not permitted.... nogen der kan hjælpe ??
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du skriver "hooke up". Hvad mener du så helt konkret?
Går ud fra du har oprettet delte mapper, bruger, givet rettigheder. Ellers start der :) Redigeret af tobywan - 09-April-2015 kl. 12:11 |
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
jeg har oprettet delte mapper har en mappe jeg gerne vil have at kodi kan bruge.. men det er som om at kodi crasher hver gang den prøver at gå ind under diskstation
|
|
|
|
![]() |
|
nu virker det vidst umidelbart....
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |