recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO aktivering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO aktivering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO aktivering
    Sendt: 12-April-2015 kl. 08:28
Hej folkens

Jeg har haft oprettet en tråd inde hos flatpanels.dk om problem med aktivering af et device hos hbonordic.

Er det sådan at der er nogle her fra der kender til det?

På forhånd tak.
Til top
smokey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2009
Sted: Denmark
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smokey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 08:51
Såvidt jeg ved, er to aktiverede enheder grænsen. Prøv at deaktivere en af disse to, og prøv så den 'nye' - om ikke andet så for at se om det ændre på noget.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 09:13
Jeg kan aktivere 5 enheder så det er desværre ikke det. Har desuden prøvet og fjerne dem flere gange for at udelukke det.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 10:00
Hiv fat i deres kundeservice via telefon.

Man plejer komme hurtigt igennem og har ikke oplevet de endnu ikke kunne hjælpe.

Det "sjove" er, efter de har lavet om, så står der ingen devices aktiveret når jeg tjekker på deres hjemmeside, men de 4 som jeg egentligt har aktiveret før det hele fik en make-over virker uden problemer.

@Smokey

Det er 5 enheder man kan have aktiveret af gangen, hvor pc via browser ikke tæller med. Man kan så have 2 streams kørende på samme tid.

Redigeret af JordanDK - 12-April-2015 kl. 10:01
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 11:47
Okay tak for svar. Prøver at ringe her klokken 1200
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 14:24
Nå problemet er løst. Det er som du skriver JordanDK efter de har lavet deres system om. Da jeg er gammel medlem hos HBO så står alle mine enheder stadig registeret på min "gamle" profil hos HBO. Men når jeg logger ind på HBO nu så får jeg kun vist det i den nye platform. Så uden og vide det var jeg nået grænsen på 5 enheder(uden og kunne se det på hjemmesiden). Da samsung tv stadig kører efter den gamle platform hos HBO kan man ikke se dette tv på sin profil. 
Kundeservice kunne se både gammel og ny platform og hvad jeg havde registret og kunne fjerne så jeg havde "plads" til mit nuværende tv. Fin service der fra, tog under 5 min :-)

God søndag!

Redigeret af Jesper Flamand - 12-April-2015 kl. 14:26
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu