|
Kan det lade sig gøre at få HBO GO? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
SPetersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2015 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2015 kl. 14:42 |
|
Hej
Er der nogen, der har en opskrift på, hvordan det evt kan lade sig gøre at få en konto på det nye HBO GO? Mvh |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er en tjeneste der tilbydes af HBO Kabel net i USA. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Ikke længere. Det er relanceret under HBO Now nu, og kan fås udenom kabalabonnement. Men til OP: Det koster $15/md. Altså 106kr. Og indholdet er stort set det samme, som HBO Nordic, som kun koster 79kr/md. Og HBO Nordic har jo endelig fået fuld understøttelse for Airpaly samt support for Chromecast. Så det eneste du får ekstra hos HBO Now, er en app på ATV. Så om det er 25kr/md ekstra værd, må være op til dig. Til dit spørgsmål, så virker det vist fin gennem Unblock Us: https://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/1939815-we-support-hbonow- Sikkert også andre DNS tjenester. Jeg har dog ikke undersøgt en sidste detalje selv: HBO Nordic leverer desværre kun 2.0 lyd (muligvis 5.1 på Samsung enheder). Det er muligt at HBO Now rent faktisk leverer 5.1. Det alene, vil være de 25kr værd for mig. Men den første måned er gratis, så du kan da altid prøve dig frem: https://order.hbonow.com/
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
|
Har HBO Nordic fået styr på 24, 50 og 60Hz?
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Sikkert ikke. Det er selvfølgelig også et problem. Men hvad sender HBO Now? 60hz eller 24hz?
Men at HBO Nordic sender alt i 50hz, er vel "kun" et problem på Chromecast? For ATV kan da godt finde ud af at veksle mellem frekvenser, ikke? Selvfølgelig ikke 24hz, men 50hz og 60hz. |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
|
Jeg har HBO NOW på min Apple TV (og iPad etc) vha Unblock-US, og det virker indtil videre uden problemer. Jeg har ikke undersøgt det med framerates, men i hvert fald ikke set noget, der så ud som om det blev afspillet forkert.
HBO Nordic har jeg ikke prøvet, men mange skriver om problemer med billedkvaliteten. HBO NOW lader i hvert fald umiddelbart til at have god billed- og lydkvalitet vurderet ud fra mine 55" |
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
HBO Nordic virker uden hak på Chromecast, så er ret overbevist om de streamer 60Hz på den ![]() |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
renenielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
|
Det gør de. |
||
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580 Sony STR-DH520 Humax iCord Mini (HD+/Fransat) Apple TV3 (Rental) |
||
![]() |
||
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
|
De streamer i 60hz til Chromecast .... /Kim
|
||
![]() |
||
PeterNMadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-December-2014 Sted: Maribo Status: Offline Point: 13 |
|
Hvad med Samsung App'en, er den mere velfungerende på HBO Now? For så er jeg ret villig til at betale 25kr mere for det i stedet :-)
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
|
HBO Now sender selvfølgelig 60Hz ud. Apple TV skal manuelt skiftes fra 60Hz. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |