|
wd tv live - synology bd iso |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2015 kl. 15:43 |
Hejsa, synes min wd tv live med internetkabel har svært ved at afspille en bluray iso fra min synology 411j
er det meget normalt.. filmen fylder 42.9gb efter den er blevet rippet...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvilken version af WDTV Live har du ?
Den med netflix? eller en tidligere model ? Jeg ved fra en kammy at den version uden netflix kan have store problemer med at afvikle BD iso |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
Jeg har begge to. Måske man skulle prøve den med netflix på
|
|
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
min kammy har også begge og siger den med netflix suport ikke har problemer med bd iso
|
|
![]() |
|
Skønt det hjalp
Tak |
|
|
|
![]() |
|
np
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |