|
Loewe Gallery i Hillerød er nu lukket. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2015 kl. 18:53 |
Loewe Gallery i Hillerød er nu lukket.
![]() ________________ http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5921&zoneid=5 Redigeret af Peter Pan - 20-April-2015 kl. 18:53 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Morton ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2012 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvor har du fundet den info ?
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Morten, efter som der står du bor i Hillerød syntes jeg du skulle tage ned og kigge med egne øjne.. jeg er gået lige forbi i dag, og kan ærligt sige at butikken os så sådan ud for godt en måned siden, lukket og totalt ryddet for inventar! ;)
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Ja jeg så det først idag, har ikke været nede i den ende af byen længe.
Jeg blev meget overrasket og googlede på Hillerød Posten, men fandt
intet. Som bysbarn vil jeg gerne vide lidt mere. Har en af jer viden om
hvad og hvorfor. ?
Mvh. Peter Pan.
PS. Vores lokale Bang & Olufsen center lukker den 1 Maj 2015.
Forstår ikke man taler så meget om opsving i TV avisen.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Morton ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2012 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 31 |
Nu ved jeg ikke lige hvem Morten er..men hvis det er mig du mener, ja så har jeg heller ikke været i den ende af byen længe...muffe : bor du i Hillerød?
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Opsvinget er vel kun en mediedarling. Hvis man måler på bnp, så har vi en lille vækst, men den er kunstig skabt af to ting; motorvejsbyggeri og aktieboomet. Begge dele noget der forhåbentlig snart får en ende og voilá; så er vi i recession igen :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det går fremad! Der ansættes igen rundt omkring. Og mine kunder lægger større ordrer end tidligere...
M.v.h. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19817 |
Det er ikke det vi oplever ude i industrien. Her skubbes der gang i de projekter der har hængt siden krisen begyndte. Det begyndte allerede for næsten 2 år siden, ved en virksomhed der lever af at lave beskyttelse til transport i containere. De fik folk ind til skift nummer to. Det vil sige at dengang var der stigning i skibstrafikken og flere og flere produktionsvirksomheder udvider deres kapacitet og har investeringslyst til nyt udstyr. Klaus |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Jeg tror det meget afhængig af branche. Bnp er steget med 0,5 % i det seneste kvartal og i sidste år gik væksttallene næsten i nul.
For en uge siden fortalte de på P1, at flere rederier lagde skibe op og satte farten ned på de sejlende skibe for at minimerer udgifterne. I samme uge fik vi beskeden om flere slagteri-fyringer og i går blev det bekendtgjort at snapsefabrikken i Aalborg lukker. Butikkerne har virkelig hårde tider, da nethandel stiger i ekstreme grader. Til gengæld booster det så ved PostDanmark der har proklameret lørdagsomdeling på pakker igen. Så danskerne er begyndt at bruge penge igen, men det er en forsvindende lille del af det der reelt tilfalder Danmark. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Holder de udsalg dernede? Går nemlig med tanker om et sæt H6 til musik på farten..
|
|
![]() |
|
Hej Nagash Jeg har sendt dig en privat post. ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |