|
HBO stopper umotiveret ved airplay |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2015 kl. 09:09 |
Hej!
Jeg ser HBO via Airplay via min iPad og mit Apple tv. Jeg starter streamen op på min iPad og sender det videre til mit Apple tv. Problemet er, at den ofte stopper efter et stykke tid. Nogle gange fortsætter den på min iPad og nogle gange stopper den bare helt - så kan jeg starte igen på iPad'en og så kører det videre igen. Jeg har en 60/30 forbindelse der er kablet - så det burde ikke være derfor. Nogen forslag til hvor fejlen ligger? Takker ![]() |
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Løst : Man bliver klogere :-) Kører nu trådløst istedet for kablet. Nu kører det super stabilt.... Mystisk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |