recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DeathPosture Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DeathPosture Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT!
    Sendt: 23-April-2015 kl. 09:00

Muligvis et longshot på et hjemmebioforum, men nu prøver jeg alligevel...

Er der tilfældigvis nogen der mangler en fabriksny multifunktions farvelaserprinter? Jeg har vundet den i en konkurrence på mit job, men den er lige lovligt stor til privat brug, så jeg skal have den solgt.

Det drejer sig om en DELL C3765dnf / Prod. varenr.  210-40379 

Mit printbehov er slet ikke på det niveau som dette højtydende bæst kan præstere, så derfor skal den have fundet en ny ejer.

Billigste pris på pricerunner.dk er dags dato kr. 4138
Jeg sælger den til HBO kr. 2500. Slå-til-pris kr. 3000

Bud afgives i tråden eller via PB.

Skal afhentes/leveres i Aalborg-området - eller kan muligvis sendes (pris skal lige undersøges, kassen er ret stor)
Auktionen løber indtil onsdag 29/04-2015 kl. 20

Jeg forbeholde mig retten til afvise useriøse bud.

Byd løs!  

Redigeret af DeathPosture - 01-Maj-2015 kl. 09:43
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 10:27
Jeg skal lige hjem og måle vores nuværende der slet ikke fungerer ordentligt på moderne OS (win7 og 8)

Det er egentligt fjollet man skal have så stor en printer bare for at få en der kan printe i ordentlig kvalitet og scanne til en netværksfolder. :P

edit:

fandt specsheets på den gamle på nettet og den du sælger er mindre på alle leder, undtaget dybden - hvor det ikke gør så meget.

Jeg byder de 2500 - Bor i Vestbjerg så det burde kunne klares logistisk set.

Redigeret af Moerkbak - 23-April-2015 kl. 10:38
Til top
DeathPosture Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Aalborg
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DeathPosture Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 11:13
Jeg har sendt dig en privat besked 

Redigeret af DeathPosture - 23-April-2015 kl. 11:15
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu