|
Thrustmaster spørgsmål |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-April-2015 kl. 17:25 |
Jeg har igennem længere tid ledt efter et rat & pedal sæt til ps4. Nu hvor Project Cars er tæt på er jeg ved at nå min deadline.
Fanatec ville jeg gerne have fat i, men vil ikke betale såååå mange penge for det heller. Så jeg er igen begyndt at kigge på thrustmaster. Mit spørgsmål er om man kan udskifte pedalsættet på alle thrustmaster sættene eller hvilke man kan med. Nogen i særligt anbefaler?
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
du påtænker at købe deres t3pa sæt som addon? - prøv at læse på thrustmaster.com. Der står de passer til alle T-serie Rat.
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var mere fordi jeg umiddelbart syntes at pedalsættet til T300 ser skrabbet ud. Men med en pris på 3000kr, så bør det være iorden. Lader dog ikke til at bremsen har modstand.
Og med et merkøb på ekstra pedalsæt, så er jeg bragt tilbage til Fanatec.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
ellers er der vist ret mange der modder dem. Især G27 sættet fra Logitech. Synes jeg har læst en del forumindlæg blandt andet på simraceway.com og andre steder at der er en mindre industri omkring forbedring af alle de her pedalsæt.
(så nørdet er jeg heller ikke at det er noget jeg giver mig i kast med) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |