|
S: Dell Ultrasharp 2410*2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2015 kl. 02:22 |
Hej
Har sådan 2 skærme i fin stand til salg. Har ikke kvittering eller kasser til dem mere. De er omkring 3 år gamle.
Ser helst afhentning af dem, da jeg som sagt ikke har kasserne til dem mere, men hvis de skal sendes, betaler køber fragt
De befinder sig i Rødding 6630, men kan tages med til Kolding eventuelt, da jeg arbejder der
Skriv, hvis i har spørgsmål
HBO 1200kr Lader den løbe til 30/04 kl 16:00 Er til salg på andre sider også
|
|
![]() |
|
Ghystro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen døde eller lysende pixels?
|
|
![]() |
|
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
Har lige renset skærmen på dem begge og smidt helt hvid baggrund på. Kan se på den ene at der er en enkelt pixel, som lyser lyserrød, ser det ud til. Det er lidt svært at se. Har aldrig selv lagt mærke til det.
Var inde og læse om pencil tricket til lysene pixel, men det er ikke noget jeg tør at gøre ! Slet ikke, når jeg ikke har lagt mærke til det Skulle måske lige skrive at den er i venstre hjørne
Redigeret af Leska - 26-April-2015 kl. 10:10 |
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
Hvad tror du ca. fragten vil ende på?< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/74393e59//helpers/preHelper.js">
Jeg kunne godt være køber til dem :)
|
|
![]() |
|
Lige en hurtig søgning på postDK, så vil det koste et par hundred kr at sende, da de vejer godt til. Næsten 10kg per skærm og så kommer indpakning ved siden af, men er godt nok ikke meget for at sende dem. Men det må vi se på, hvis du er den eneste som har/vil byde inden onsdag
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
|
Tror det kommer til at veje mere end 20kg. Bare skærmen i sig selv, uden kabler, vejer næsten 20kg. Så med en kasse og kabler + god indpakning, vil jeg skyde på en 22-23kr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |