recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Dell Ultrasharp 2410*2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Dell Ultrasharp 2410*2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Rødding
Status: Offline
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Dell Ultrasharp 2410*2
    Sendt: 26-April-2015 kl. 02:22
Hej Har sådan 2 skærme i fin stand til salg. Har ikke kvittering eller kasser til dem mere. De er omkring 3 år gamle. Ser helst afhentning af dem, da jeg som sagt ikke har kasserne til dem mere, men hvis de skal sendes, betaler køber fragt De befinder sig i Rødding 6630, men kan tages med til Kolding eventuelt, da jeg arbejder der Skriv, hvis i har spørgsmål HBO 1200kr

Lader den løbe til 30/04 kl 16:00
Er til salg på andre sider også
Til top
Ghystro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2011
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ghystro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 07:17
Ingen døde eller lysende pixels?
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 10:06
Har lige renset skærmen på dem begge og smidt helt hvid baggrund på. Kan se på den ene at der er en enkelt pixel, som lyser lyserrød, ser det ud til. Det er lidt svært at se. Har aldrig selv lagt mærke til det.

Var inde og læse om pencil tricket til lysene pixel, men det er ikke noget jeg tør at gøre ! Slet ikke, når jeg ikke har lagt mærke til det

Skulle måske lige skrive at den er i venstre hjørne

Redigeret af Leska - 26-April-2015 kl. 10:10
Til top
fjongejohn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-September-2011
Sted: Nørrebro
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjongejohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 18:51
Hvad tror du ca. fragten vil ende på?< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/74393e59//helpers/preHelper.js">

Jeg kunne godt være køber til dem :)
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 19:06
Lige en hurtig søgning på postDK, så vil det koste et par hundred kr at sende, da de vejer godt til. Næsten 10kg per skærm og så kommer indpakning ved siden af, men er godt nok ikke meget for at sende dem. Men det må vi se på, hvis du er den eneste som har/vil byde inden onsdag
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 19:40
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 20:09
Tror det kommer til at veje mere end 20kg. Bare skærmen i sig selv, uden kabler, vejer næsten 20kg. Så med en kasse og kabler + god indpakning, vil jeg skyde på en 22-23kr
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu