|
S: PS4, meget canon udstyr, forstærker og andet.. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
funkyflemme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2015 kl. 13:00 |
Hej alle
Følgende sælges. kom med bud hvis der er interesse. Det meste er også sat til salg på dba.dk. Se links for yderligere beskrivelse og billeder. Alt har kvittering, måske minus onkyo, da jeg ikke har kunne finde den endnu. Det meste har original emballage, manualer osv. Alt er i god eller rigtig god stand. Jeg passer altid godt på mine ting. (Ikke på dba) Forstærker: Link til specs. Kom med bud Blu ray og dvder: Flere er stadig i indpakning. David Attenborough og BBC The Life Collection - 24 dvd boxset The Blue Planet - dvd boxset Planet Earth -Blu ray boxset Frozen Planet - Blu ray boxset Life - Blu ray boxset Human Planet - Blu ray boxset Madagascar - Blu ray boxset Naturs Great events - - Blu ray boxset Earth - Blu ray boxset Andre film: Baraka: Blu ray 20 blandet film - Blu ray Gældende for alle - Kom med bud.. På dba: Kamera: Canon 550d Canon objektiver: EF 50mm: EFS 10-22mm: EFS 17.85mm EF 100mm L Kamera udstyr: Manfrotto tripod: Velmon monopod: Joby Gorillapod SLR Batterigreb til 5d II: Crumbler taske Kata taske Kata taske Lowepro taske Objektiv taske Sling/bærerem Remote
Redigeret af funkyflemme - 04-Maj-2015 kl. 21:41 |
|
Takker på forhånd...
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Edit: Har købt andet sted.
Redigeret af opzouten - 04-Maj-2015 kl. 10:05 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Kan du ikke gøre dine links klikbare? Det gør det noget nemmere fra f.eks tablets og telefoner!
|
|
![]() |
|
funkyflemme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
@ opzouten - Set. Jeg lader den lige løbe lidt og ser om der er nogen, som byder samlet på noget.
@ jacobask - Nu med klikbare links..
|
|
Takker på forhånd...
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Ok. Har ikke Canon, så kan desværre ikke bruge andet.
|
|
![]() |
|
Stødte ind i en GorillaPOD SLR i den forløbne weekend, til en ok pris, så er ikke interesseret længere.
|
|
![]() |
|
Ok og tak for info.
|
|
Takker på forhånd...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |