|
Ophæng til 42" med tilt og turn? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NielsOlsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2015 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2015 kl. 16:03 |
Jeg har brug for hjælp til at navigere junglen af diverse ophæng. Jeg har et 42" TV som skal hænge i godt 2 meters højde, så det kan ses fra en hems. I den position kan det hænge op ad modsatte væg, eller evt. fra loftet. Jeg har 3,5 m til loftet i det rum, så det er en mulighed. Men jeg har behov for at det også kan drejes 90 grader i den ene retning, og med nok Tilt til at det kan ses komfortabelt, liggende på sengen. Det ville være fantastisk hvis det kan findes motoriseret, men det vil nok være for dyrt, da budget også er med i overvejelserne. Jeg håber i kan pege mig i retning af nogen gode produkter, så jeg ikke ender med et eller andet som så ikke helt virker som det skal. :-) Mvh Niels
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes med motor, men både drej og tilt har jeg ikke set.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.harald-nyborg.dk/p1777/vaegbeslag-lpa13-462-sort
Om det kan tiltes nok til dig ved jeg ikke. Men vi bruger det selv på et 46" tv i soveværelset, sådan at når det ikke er i brug kan det skubbes ind til væggen langs sengen og i brug trukket ud i fodenden af sengen. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |