recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Star Trek: Into Darkness 3D Steelbook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Star Trek: Into Darkness 3D Steelbook

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Star Trek: Into Darkness 3D Steelbook
    Sendt: 02-Maj-2015 kl. 00:28
Jeg leder efter Star Trek: Into Darkness i 3D BD Steelbook version.

Blockbuster havde den, og på et tidspunkt var den sat ned til kr. 149, men desværre nåede jeg ikke at købe den. Er der nogen der ved, om, og i så fald hvor, man (stadig) kan købe den? Normalt går jeg kun efter film i folie, men skulle en eller anden ligge inde med en mint condition, så har det måske også interesse. Smile

EDIT: Hov! Kom til at poste i forkert sub forum. Kunne en moderator venligst flytte tråden til "Film køb/salg/bytte"? Thumbs Up

Redigeret af azrael - 02-Maj-2015 kl. 09:28
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2015 kl. 16:51
Der er gået en uge, så jeg tillader mig lige at bumpe... Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Soko Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Soko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2015 kl. 17:05
Der er da umiddelbart flere muligheder.

http://www.amazon.co.uk/Star-Trek-Into-Darkness-Amazon-co-uk/dp/B00E0K3E72

http://www.bluray-disc.de/blu-ray-filme/star-trek-into-darkness-3d-steelbook-blu-ray-3d-blu-ray-dvd-blu-ray-disc

Smile 
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 07:18
Jeg har faktisk ikke lige været opmærksom på disse to. Når det så er sagt, så er den hos Amazon UK godt nok en anelse smådyr og den tyske har vist ikke danske tekster. Smile

Men tak for at gøre mig opmærksom på dem. Thumbs Up
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu