|
S: Wetek Play Android baseret tv boks Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2015 kl. 18:17 |
Wetek Play tv boks sælges. Anmeldt her http://digitalt.tv/wetek-play-anmeldelse-android-baseret-tv-boks/
Der er tale om et anmeldereksemplar jeg har fået fra Wetek til brug for anmeldelsen. Da jeg ikke har brug for den, sælger jeg den. Der er både DVB-C/T2 og Twin DVB-S2 tuner enheder med, så du kan selv bestemme, hvilken signaltype du vil benytte boksen med. Nem montering HBO 400,- Befinder sig i 9800 Hjørring kan sendes mod forudbetaling.
Redigeret af digitalt.tv - 06-Maj-2015 kl. 16:25 |
|
![]() |
|
xane ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: århus Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
400 pp
|
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
450 pp, hvor lang tid regner du med at lade den køre?
Hilsen
Henrik Skare |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Lader den køre til onsdag kl. 16:00
|
|
![]() |
|
Solgt til skare. Sender en privat besked.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |