|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() Sendt: 06-August-2006 kl. 13:29 |
Hej Nogen der ved om man kan overføre signalet fra grafikkortets DVI udgang til TV'ets HDMI indgang? Og vil det kunne vises med en opløsning på 1366x768 samt en opløsning på 1360x768
På forhånd tak Jonas Redigeret af Gooferen - 06-August-2006 kl. 13:48 |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg må indrømme, at jeg ikke har sat mig ind i hvordan nævnte fjernsyn kobles sammen med en PC'er, da jeg ikke forventer at bruge fjernsynet til det. Men her er et link til et emne, hvor "BrianJVC" svarer på spørgsmål, og forklarer lidt om mulighederne. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13565& PN=1&TPN=100 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() |
Jeg har læst hele den tråd igennem flere gange, men har endnu ikke fået et endegyldigt svar. Jeg ville meget gerne høre det fra en fra JVC eller end der har erfaring med det? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |