|
Oppo 103: No / Unknown Disc? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2015 kl. 22:06 |
Da jeg satte BD-filmen i Oppo 103 fik jeg beskeden Unknown Disc
Så trykkede jeg på Play og fik beskeden No Disc Den ville bare ikke afspille disken Men det ville Pioneer 160, så jeg kunne se filmen Hvad kan det skyldes (har ikke set det før)? Redigeret af jake51 - 07-Juni-2015 kl. 17:48 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du opdateret firmwaren på din Oppo?
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Fox, der udgiver filmen, er kendt for at lave kopibeskyttede discs, der ikke overholder blu-ray standarden. X-Men: Days of Future Past havde lignende problemer på nogle afspillere, bl.a. en Oppo. Der kom dog vist en ny firmware, der muliggjorde afspilning, men lad os lige holde fast, at disse discs ikke overholder blu-ray standarden.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
Oppoen siger, at den har nyeste firmware
Et andet problem er, at den trådløse internetforbindelse på afspilleren tit bliver afbrudt (det er som om, den resetter til Ethernet) Så skal jeg finde og indtaste netværksadgangskoden og logge på Netflix igen Hvorfor sker det? |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Så skete det igen ved sæson 1 af 12 Monkeys
Det underlige er, at disk 1 afspilles fint... men disk 2 giver beskeden No Disc eller Unknown Disc Igen måtte jeg hente min meget billigere Pioneer 160 fra soveværelset, som afspillede disk 2 uden problemer (som den også afspillede Exodus tidligere) Afspillerens firmware var/er opdateret Redigeret af jake51 - 07-Juni-2015 kl. 17:07 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Hvis laseren skal renses... kan man vel bruge den her?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Da min Pioneer skrev beskeden "Unknown Disc" gjorde jeg følgende:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=61019&PID=1161546&title=kampus-hjemmebiograf-nu-med-sony-cdpx505-es#1161546 Og det endte med: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=61019&PID=1168737&title=kampus-hjemmebiograf-nu-med-sony-cdpx505-es#1168737 Redigeret af Kampus - 13-Juni-2015 kl. 13:56 |
|
![]() |
|
Nu er jeg forvirret
Jeg ser sæson 1 af 12 Monkeys BD Disk 1 afspilles normalt Disk 2 kan ikke afspilles Disk 3 afspilles normalt Hvorfor kan Oppo afspille disk 1 og 3, men ikke disk 2 ![]() Redigeret af jake51 - 13-Juni-2015 kl. 16:29 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sådan gjorde min Pioneer også inden den nægtede afspilning af ALLE disc's. Hvis du følger mine links, kan du se jeg prøvede en rensning af laserne efter drevet var pillet ud. Det hjalp bare ikke en dyt. Der skal et nyt drev i, eller en helt ny afspiller.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |