|
Særpræget problem med Logitech Harmony 200 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ulrik1983 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2010 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2015 kl. 08:20 |
Jeg har på det seneste oplevet et par problemer med min Logitech Harmony 200.
I første omgang kunne den pludselig "glemme" hvilket apparat den skulle betjene, hvilket dog kunne løses ved at pille batterierne ud og sætte dem ind igen. På det seneste vil den nu slet ikke reagere, andet end ved at blinke de tre knapper "TV" "CABLE" "DVD", når der trykkes på en knap eller spontant. Har nogen her oplevet noget tilsvarende, og/eller evt en mulig løsning? OBS:Jeg har prøvet at søge hjælp hos Logitech, men uden resultat. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er lidt uheldig med dit tv og remote.. Jnf din anden tråd.
Du må prøve om det er tv eller remote der fejler. Er det på logitec forum du har søgt hjælp ? |
|
![]() |
|
ulrik1983 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2010 Status: Offline Point: 11 |
Eftersom at tv'et nægter at reagere på såvel den originale som flere universale, så er det nok der problemet ligger. Men omvendt laver remoten samme nummer med såvel tv som andre apparater, herunder satellit modtager som fungerer glimrende med sin originale remote.
Så det er nok begge dele som fejler. Det var dels Logitech forum, dels telefonisk kundeservice. |
|
![]() |
|
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
Jeg havde samme problem med de 3 blinkende knapper.
Det hjalp at sætte nye batterier i remoten. Tror at de gamle batterier var ved at være flade....... |
|
![]() |
|
Jeg har prøvet med både helt nye batterier som lige var blevet købt, og med genopladelige batterier som var helt friske fra laderen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |