|
Lidt ældre Philips TV reagerer ikke på fjernbetjen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ulrik1983 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2010 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2015 kl. 08:35 |
Jeg har de seneste 5 - 6 år haft et Philips 32PFL5405H/12 LCD som mit primære fjernsyn, og har generelt været godt tilfreds med det. Men startende fra i går har det fuldstændigt nægtet at reagere på nogen fjernbetjening, original eller uoriginal, vil end ikke anerkende modtagelsen af signal med sin lille LED. Jeg har prøvet Philips egen support og min lokale forhandler, men desværre uden resultat.
Har nogen oplevet noget tilsvarende? Eller har nogen måske en ide til en løsning ? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rep af tv kan helt sikkert ikke betale sig.
Men du kan teste din fjenbetjening ved at filme den med et mobil camera. De kan opfange om der kommer ir ud af den. Men det er nok tv som fejler hvis lampen ikke blinker mere på tv. |
|
![]() |
|
ulrik1983 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2010 Status: Offline Point: 11 |
Ok, det havde jeg godt regnet med; jeg har haft mulighed for at prøve med 4 fjernbetjeninger både originale og universale. Men tak for svaret.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Som et sidste forsøg, kan du afbryde dit tv helt fra strøm. Det kan nogle gange hjælpe, hvis tv'ets software er "låst".
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Det med strøm er prøvet, men uden succes.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |