recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lidt ældre Philips TV reagerer ikke på fjernbetjen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lidt ældre Philips TV reagerer ikke på fjernbetjen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ulrik1983 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2010
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ulrik1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lidt ældre Philips TV reagerer ikke på fjernbetjen
    Sendt: 14-Maj-2015 kl. 08:35
Jeg har de seneste 5 - 6 år haft et Philips 32PFL5405H/12 LCD som mit primære fjernsyn, og har generelt været godt tilfreds med det. Men startende fra i går har det fuldstændigt nægtet at reagere på nogen fjernbetjening, original eller uoriginal, vil end ikke anerkende modtagelsen af signal med sin lille LED. Jeg har prøvet Philips egen support og min lokale forhandler, men desværre uden resultat.

Har nogen oplevet noget tilsvarende? Eller har nogen måske en ide til en løsning ?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 09:00
Rep af tv kan helt sikkert ikke betale sig.

Men du kan teste din fjenbetjening ved at filme den med et mobil camera.
De kan opfange om der kommer ir ud af den.

Men det er nok tv som fejler hvis lampen ikke blinker mere på tv.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ulrik1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 10:32
Ok, det havde jeg godt regnet med; jeg har haft mulighed for at prøve med 4 fjernbetjeninger både originale og universale. Men tak for svaret.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 10:48
Som et sidste forsøg, kan du afbryde dit tv helt fra strøm. Det kan nogle gange hjælpe, hvis tv'ets software er "låst".
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ulrik1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 11:05
Det med strøm er prøvet, men uden succes.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu