|
S/V:B&W DM686 + B&W ASW608 + NAD C275BEE |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Bergmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2015 kl. 08:52 |
Hejsa,
Jeg har en kammerat der har følgende til salg, men er lidt i tvivl om hvad han kan få for det. 1 stk. NAD C275BEE effektforstærker, modificeret til tænd på lyd fra f.eks. SONOS 1 stk. B&W ASW608 Active Subwoofer 2 stk. B&W DM686 Speaker Hvad kan han få for det ved salg?(Kom da gerne med bud) - det er købt i Hifi-klubben Nov 2013 så der er stadig garanti på. Det kan afhentes i Aalborg |
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kunne godt være int.. i hans forstærker
|
|
![]() |
|
Bergmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
Ok, nu er det ikke hver dag hverken ham eller mig sælger ud af hifi-udstyr, men hvad snakker vi om når der stadig er garanti på, og er i meget fin stand?
|
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Med fare for at lyde som en kæmpe idiot, så bliver jeg lige nød til at spørge.
Kan jeg nøjes med en effektforstærker, højtalere og Sonos/airport express eller dets lige, til at få musik ud - eller skal jeg have en normal forstærker også? Og/eller kan jeg sætte en DAC i mellem effekt forstærkeren og Sonos for at få bedre lyd?
|
|
![]() |
|
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
Hvilken farve er subwooferen og har han en forventning til pris?
Ja, forudsat der er analog og/eller digital udgange. Er der analoge udgange så kan du bruge fx Sonos som preamp og koble den direkte til en effekt. Er der digital udgang, så kan du koble den til DAC også koble DAC'en til effekten.
Om det bliver godt er dog helt afhængigt af budget og lytterum. Jeg har tidligere på mit kontor haft en Squeezebox koblet til en lille digital forstærker, der trak et par mindre b&w og det var helt fint. Jeg flyttede det op i stuen for at se om vi kunne nøjes og der kunne det overhovedet ikke være med. |
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
og vi mangler stadig priser
|
|
![]() |
|
Han ønsker selvfølgelig at sælge, men aner ikke hvad de forskellige dele kan koste/er værd.
1 stk. NAD C275BEE effektforstærker, modificeret til tænd på lyd fra f.eks. SONOS - købspris kr. 6.000,- 1 stk. B&W ASW608 Active Subwoofer- købspris kr. 3.400,- 2 stk. B&W DM686 Speaker - købspris kr. 1.500,- (pr. stk) Der er garanti frem til Nov 2016 på de ovenstående dele. |
|
![]() |
|
2.500,- for forstærkeren ?
|
|
![]() |
|
henrys100 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2008 Status: Offline Point: 20 |
1.300,- for Subwoofer'en?
|
|
![]() |
|
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
1500 for subwooferen.
|
|
![]() |
|
Jeg snakker med ham imorgen - og så må han vurdere om det er for lidt med de bud der pt er givet.
|
|
![]() |
|
Nåede han frem til en konklusion ellers vil jeg gå på jagt i den blå avis istedet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |