|
Betjening af tv og hdmi enheder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonas_graae ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2015 Sted: Næstved Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2015 kl. 10:34 |
Hej Recordere-brugere
Vi er to studerende der er gang med at udvikle et nyt produkt, der måske forhåbentlig kan gøre det nemmere at betjene tv og hdmi enheder. I denne forbindelse har vi brug for jeres hjælp til at udfylde et spørgeskema, med jeres erfaringer på dette område.Det tager ca. 5-8 minutter Jeg håber meget i har lyst til at bidrage til udviklingen i dette projekt, da viden og erfaringer fra entusiaster som jer er afgørende for at udvikle et godt produkt. Del gerne jeres setup og mulige løsninger i denne tråd :) Redigeret af jonas_graae - 15-Maj-2015 kl. 12:37 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej og velkommen til
![]() Hvorfor ikke bare bruge fex en receiver med x antal HDMI input , og et HDMI til tv. Sådan gør de fleste af os jo... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Altså det du mangler er et Samsung tv med mediaboks, eller en surroundforstærker og så suppleret op med en god fjernbetjeningsløsning?
Klaus |
|
![]() |
|
jonas_graae ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2015 Sted: Næstved Status: Offline Point: 4 |
Tak skal du have.
Jeg har tidligere benyttet af mig af en reciever, netop af denne årsag. Men af flere grunde fandt jeg den besværlig at bruge: - Jeg oplevede ofte at pass throug funktionen ikke virkede - Fjernbetjeningen var begrænset af infrarødt signal, ved mindre jeg købte en denon m.fl til 4000+ med app styring - Min kæreste kunne ikke betjene recieveren Da jeg i den senere tid har måtte kompromis med mængden af udstyr (højttalere ![]() |
|
![]() |
|
Klaus, det kunne måske være en mulighed med en mediaboks.
Det er den hvor indgange er rykket ud i en boks, til fordel for et slankere design på tv'et? /og højst sandsynligt blive fremtiden for oled tv. Har du erfaringer med om denne mediaboks kan betjenes med fjernbetjeningen selvom den er gemt væk, og kan den evt. styres med en samsung app? |
|
![]() |
|
og hvilke fjernbetjeningsløsninger kan du anbefale?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Jeg er tilhænger af Lintronic og Beo4. Jeg har sådan en løsning i stuen til receiver, tv, DVB-T modtager, dvd afspiller, cd afspiller og AppleTV boks. Nå ja, så styrer den også zone 2 i køkkenet (kun radio i øjeblikket). Systemet har været nemt for konen og knægten i de sidste 4 år, jeg har endda skiftet receiver og DVB-T modtager i løbet af årene og det har intet ændret på betjeningsfladen (knapper på fjernbetjeningen). Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |