|
SOLGT: XTZ 99.26 mk1 ink. standere - NY PRIS |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2015 kl. 13:59 |
||
Hej,
Sælger mine XTZ'ere, da konen godt vil have nogle væghængte højttalere istedet. Det drejer sig om to stk XTZ 99.26 mk1, købt ved Dans Tv og Hifi i 2011. Dertil 2 stk VM Acoustics standere fra Hifi klubben, og to sæt Argon bananstik i god kvalitet. Nypris for det hele var omkring 7000. Alt er i god stand, og der er ingen synlige ridser på højttalerne, som er i sort højglans. Standerne er 52cm høje, sorte med sort støbejernsfod, og passer XTZ'ere perfekt. Befinder sig i 2770 Kastrup. Sælger helst samlet. Pris for det hele er 2500. Det hele kan høres og ses inden køb. Redigeret af Davidp - 19-Juli-2015 kl. 16:08 |
|||
![]() |
|||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
De ryger for 50% af nypris
|
|||
![]() |
|||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
||
Hej Prospect. Tak for indsparket.
Så ændrer vi hermed til salgstråd, og en pris for det hele på 3500,-. |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Jeg vil sige halvdelen af nypris minus prisen på at opgradere til 99.26 MKII delefilter.
|
|||
![]() |
|||
||
Delefiltre koster 900,- stk ex. montering. At modellen senere har fået nyt delefilter ændrer intet ved at Mk1 er en fremragende højttaler til prisen. Delefilter må køber, skulle denne finde behov for det, selv stå for.
Redigeret af Davidp - 20-Maj-2015 kl. 08:45 |
|||
![]() |
|||
||
Op op ☺
|
|||
![]() |
|||
||
Ingen som kan bruge et sæt super reolhøjttalere?
![]() |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Det er fint, men det ændrer ikke på at dit sæt, som er et MK1, skal konkurrere med MK2, som også kan findes til halv pris.
Jeg stod i samme båd som dig da jeg solgte mine 99.26 MK1 sammen med bas-standerne. Alle ville have MK2, ikke MK1. |
|||
![]() |
|||
||
Solgte du dine MK1 til halv pris, minus 1800,- for delefiltre? Lige nu kan jeg slet ikke finde ét eneste sæt 99.26 til salg hverken her, på DBA eller på hifi4all udover mit eget. Så hvad er det lige jeg konkurrerer med? Jeg skal nok ikke forvente at få solgt mine højttalere her. Dertil er tråden nok desværre allerede forpestet. Men jeg giver dem hellere væk til en bekendt, eller beholder dem, end sælger dem for det du åbenbart mener at have fået for dine.
|
|||
![]() |
|||
||
Nej, jeg lavede dog et kompromis med at jeg opgraderede det eksisterende delefilter. Men Det var meget svært at få mine solgt :)
Anyways, sæt en pris. Kan de ikke sælges, så sæt den ned. Udbud og efterspørgsel Held og lykke. |
|||
![]() |
|||
||
Op. Giv et bud
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Bump. Giv et bud
☺ |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |