recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VS: iPhone 5s 16gb spritny
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VS: iPhone 5s 16gb spritny

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VS: iPhone 5s 16gb spritny
    Sendt: 19-Maj-2015 kl. 23:31
Har vundet en iPhone5s 16gb space grey i en oprydnings konkurrence på jobbet hvor vores lager af iPhone5s blev afhændet i forbindelse med skift til iPhone6 som firma telefon. 

Telefonen er i uåbnet embalage, men jeg har ingen kvittering (den en del af en samlet indkøbs kvittering i firmaets regnskab) og jeg ved heller ikke hvorlænge den har ligget på hylden i firmaet så ved ikke hvor meget garanti der er tilbage (og jeg kan ikke slå det op hos Apple uden at åbne kassen og aktivere telefonen)

Det var historikken, spørgsmålet er hvad kan den evt. sælges for da jeg i forvejen har en 6plus og flere andre mobiler og derfor ikke noget at bruge den til. 

Samme koster 4899,- hos Apple kan jeg se - så jeg er ikke parat til at forære den væk - men hvad er en rimelig pris ?

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joensson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 23:46
Så vidt jeg husker kan du nøjes med serienummeret for at verificere om der er garanti på den - det burde så vidt jeg husker stå bag på kassen den er i - så det skulle ikke være nødvendigt at åbne den.
Check af warranty kan du efterfølgende gøre på https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 23:48
desværre, jeg har prøvet med serienummeret på Apples hjemmeside, men svaret var at jeg skulle aktivere telefonen før de kunne fortælle om service niveau

Redigeret af spawn - 19-Maj-2015 kl. 23:54
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
voegel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2010
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér voegel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2015 kl. 14:27
Du skal nok ikke regne med mere end 3.000kr, max 3.500kr.
Jeg solgte min for 3.500kr, og den var helt ny med kvittering.
Det var ikke fordi der var mange bud, og alle ville slås om prisen.

Det var for et par mdr siden.
Samsung LE46A966

Pioneer VSX-921

Jamo S606 HC3 sæt

Popbox V8

D-link DNS-323 nas with funplug

D-link dir-655 XTREME N router

Ubuntu 9.10 64bit, Intel Core 2 Duo 2.2Ghz, 2GB DDR2 RAM, 6 TB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu