|
K: optisk toslink switch |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Maj-2015 kl. 08:53 |
Hej
Jeg har en soundbar med en indgang som skal tilsluttes en zaptor-boks og en tvix. Anyone? Redigeret af matv88 - 23-Maj-2015 kl. 10:26 |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke sikker på at du kan gøre det med en toslink splitter, da apparaterne ofte har en tændt udgang selvom der ikke er noget signal. Så du vil kun kunne bruge det, hvis der kun er en tændt af gangen. Ellers skal du vælge en omskifter.
En splitter bruges normalt, hvor man med en afspiller vil have lyden ud af to sæt forstærkere med højttalere.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Tak for info, det giver mening! ![]() Vil denne ikke virke? LINK |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Den virker.
Jeg ville dog bruge lidt flere penge på en som denne.
Den skifter automatisk.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja det vil den da. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tak for bud, nogle der vil sælge en billigere?
|
|
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Denne virker kun til at splitte udgangen til eksempelvis 2 forstærkere. Man kan ikke bruge den til indgangen fra 2 enheder, medmindre man kun har én enhed tændt ad gangen.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det her er en splitter.
Ikke en switch.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
åhhh beklager, jeg sover vist i timen
|
|
![]() |
|
vil den her ikke virke, ved ikke om det er den samme men der står da switch her
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() Mvh. Jørgen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |