|
Er der subwoofer udgang? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juni-2015 kl. 00:11 |
Mit dejlige Pioneer 508XD har en subwoofer udgang og jeg er godt tilfreds med min nuværende stereo lyd med den originale Pio soundbar og løs aktiv Audio Pro sub. Når jeg engang skal skifte TV, kan jeg så regne med, at de nye Tv'er også har analog subwoofer udgang, eller skal jeg til at investere i surround forstærker?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal vist være mere end heldig, hvis du kan finde et nyt TV i dag, med sub-udgang. M.v.h.
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Ja det kan du nok godt glemme, selvom det er en god funktion. Med lidt held kunne du nok finde en stereoforstærker med subudgang, selvom der er langt imellem dem. Nogle af Denons små stereo modeller har sub ud, men jeg ved så ikke om der er indbygget delefilter sådan som der er i en surround receiver.
|
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
På sony (w828) kan man stille hovedtelefon udgangen som en subout ugang.
|
|
![]() |
|
Mange tak for svarene!
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Og til min Sony model X9005B, kan der tilsluttes en trådløs subwoofer.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Ok kan man så på x9005b tilslutte 2 stk. eksterne små højttalere og så den trådløse sub? Eller skal man alligevel have ekstern forstærker på?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |