recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mobilic - erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mobilic - erfaringer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-thomas-88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-December-2013
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -thomas-88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mobilic - erfaringer
    Sendt: 08-Juni-2015 kl. 11:17
Hej !

I forbindelse med en flytning skal vi have ny udbyder, og jeg er derfor faldet over Mobilic. De virker relativt billige, og fornuftige med indholdet af deres pakker.

Dog er det vist et nyere selskab - ihvertfald på TV afdelingen. 
Har i erfaringer med dem? Påtænker at købe en samlet pakke med bredbånd og tv :)

Link:
https://www.mobilic.dk/tv/tv_pakker_2015.asp
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2015 kl. 11:29
Hej.

Hviklen TV pakke har du kig på?

Hilsen Carsten.

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2015 kl. 11:54
Jeg oprettede i januar et abonnement på bredbånd hos dem. De lovede mindst ti mbit. Det kunne de ikke levere. På toppen kunne jeg trække 4,5 mbit. Altså ubrugeligt for mig.
Nå ja, modemmet kom da også kun over en måned for sent i forhold til det aftalte, men det kunne jeg så godt overleve.

Jeg gjorde brug af deres fortrydelsesret. Det medførte:
Gentagende rykkere, trusler om renter og gebyrer
På trods af jeg flere gange bad dem om at sende en label til modem så jeg kunne returnere har jeg aldrig set denne, og jeg endte med at gå til TDC og aflevere udstyret.
Modtaget flere girokort med 0krs regninger, spørg mig ikke hvorfor.
Først da jeg truede med Forbrugerrådet kom der ro på dem.

Jeg skal ikke være kunde hos dem igen, uanset hvor godt et tilbud de kommer med, de virker ikke til at have styr på en skid.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -thomas-88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 07:50
Tak for svar :)

CSell:

Har kig på deres mellem pakke til 522.- for bredbånd samt hvad der svare til den store pakke hos Yousee :)

Aerik:

Det lyder ikke betryggende, dog er hastigheden ikke så relevant for mig, jeg vil dog have hvad jeg betaler for :) Hvor er du bosat henne i landet?

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 08:16
I Esbjerg, det kan sagtens være linien ind i hytten det er galt med. Har ikke prøvet andre udbydere.

Havde Yousee før, dem droppede jeg da, jeg var tvunget til en tv-pakke jeg ikke benyttede til andet end DR.
Og efter mobilic skiftede jeg til 3.

Redigeret af aerik - 09-Juni-2015 kl. 08:17
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af -thomas-88 -thomas-88 skrev:

Har kig på deres mellem pakke til 522.- for bredbånd samt hvad der svare til den store pakke hos Yousee :)

Hej.

Jeg ved godt at kanal udvalget ikke er helt det samme, men har du ovevejet Telia 's TVALL til 450 kr om måneden?
Ses under 'TV-pakker og Kanaler':

http://www.telia.dk/privat/produkter/tv/telia-tv-med-bredbaand/

Personligt ville jeg overveje en TV-boks til kr. 59 pr. måned:

http://www.telia.dk/privat/kundeservice/tv/hjalp-og-vejledning/on-demand/harddiskoptager/

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 09-Juni-2015 kl. 08:46
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af -thomas-88 -thomas-88 skrev:

Hej !I forbindelse med en flytning skal vi have ny udbyder, og jeg er derfor faldet over Mobilic. De virker relativt billige, og fornuftige med indholdet af deres pakker.

Dog er det vist et nyere selskab - ihvertfald på TV afdelingen. 
Har i erfaringer med dem? Påtænker at købe en samlet pakke med bredbånd og tv :)

Link:
https://www.mobilic.dk/tv/tv_pakker_2015.asp

Du burde nok have oprettet tråden under "IP TV og WebTV", da der ikke er tale om kabel-tv, men om bredbånds-tv (som du tilsyneladende skal have leveret over telefonnettets kobberledninger).
Jeg kender ikke Mobilic, men tv-delen leveres af DLG, som ikke er helt ny.

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -thomas-88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Du burde nok have oprettet tråden under "IP TV og WebTV", da der ikke er tale om kabel-tv, men om bredbånds-tv (som du tilsyneladende skal have leveret over telefonnettets kobberledninger).
Jeg kender ikke Mobilic, men tv-delen leveres af DLG, som ikke er helt ny.

Hej Vilhelm, tak for svar, jeg troede faktisk de leverede over kabelnettet - der kan man se :)
DLG har lidt blandede review's dog er det en gammel udbyder, det gør mig lidt tryg :) Har du erfaringer med dem fra tidligere?

Csell:
Ja har kigget meget rundt på forskellige inkl. Telia, vi - Fruen - kræver bare tv3(+) og der er Mobillic klart billigst, yousee/tdc, boxer osv løber hurtigt op i 7-800 kroner for samme kanaler + bredbånd :)

Aerik
Hov, jeg læste først du også havde tv-pakke :) Så vidt jeg kan se på deres "dækningskort" dækker de ret godt landet - ihvertfald i hovedstadsområdet som er relevant i dette tilfælde :)
https://www.mobilic.dk/kundeservice/daekning.asp

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu