|
The perfect storm - dårlig opløsning |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2015 kl. 16:38 |
Jeg har, for et par dage siden, set en nyindkøbt Blu-ray film, The perfect storm - den har periodevis små grønne pletter og streger øverst i skærmen.
Og nej, det er ikke mit tv eller Blu-ray afspiller der fejler. Kun den film har fejl.
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis din egen kæde er udelukket så ville jeg aflevere filmen tilbage grundet fejl.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Hvis der er andre, som har filmen på Blu-ray, så I meget gerne komme med input?
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Hej , jeg købte den for et par år siden , og ingen problemer
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Det er altså meget mærkeligt, at det er den eneste Blu-ray film, der giver mig periodiske problemer. Nu er der længe siden, at den er købt - men grønne streger har jeg sidst oplevet for mange år siden ved et billedrørstv, der var ved at gå i stykker. - Så selskabet der har udsendt filmen på Blu-ray må have haft nogle urene/defekte skiver i forbindelse med produktionen.
Redigeret af tonice25 - 14-Juni-2015 kl. 17:21 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24789 |
Jeg har ingen problemer med min. Står helt perfekt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24789 |
Jeg kan lige se, at min er købt i USA, men er med DK tekst. Så er nok den samme udgivelse.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Min er en dansk udgivelse.
Warner Bros. er ikke sådan at komme i kontakt med. Men igen: De har nok haft nogle urene/defekte skiver i produktionen, som først er dukket op nu i forbindelse med min Blu-ray skive.
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Købte en Transformers Box i Fona, hvor der var en fejl på Dark of the Moon. Efter ca. 2.15 kom der et problem med lyden. Gik ned i Fona og byttede boxen 2 gange, hvor fejlen gik igen. Det var klart en produktionsfejl på skiven.
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Kan du prøve at tage et billede af fejlen?
|
|
![]() |
|
Det er jo lidt svært, da det er en periodevis fejl. Men de grønne streger og pletter er tydelige på en 46" skærm.
|
|
![]() |
|
ab_kallenbach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
Hvis det er en US-udgave er den nok i NTSC-format. Et gæt kunne være, din afspiller/tv har problemer med dette format.
Jeg har enkelte gange oplevet problemet, og ved at vælge et lidt andet zoom-format på tv'et, forsvinder de øverste irriterende linjer...
|
|
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |