|
Apple Tv og Netflix problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
8700 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2011 Sted: Horsens Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2015 kl. 09:05 |
Hej,
Jeg har fået problemer med at afspille Netflix via Apple tv. Når jeg går ind i Netflix appen, kan jeg navigere rundt i appen så meget jeg lyster, men når jeg prøver at afspille noget, kommer jeg ud på Apple tv hovedskærmen igen. Jeg har prøvet at opdatere og nulstille Apple tv uden held - nogen forslag? Da jeg ikke opholder mig i DK, men har dansk Netflix, bruger jeg en DNS unblocker service, hvilket virker fint. Bruger jeg ikke DNS unblocker servicen, kan jeg ikke navigere rundt i appen, men får bare besked på at Netflix ikke er tilgængeligt. Desuden virker Netflix appen stadig fint på min iPhone og iPad - så tror ikke min DNS unblocker service er grunden til at det ikke kører. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |