|
Valg af harddisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2015 kl. 12:20 |
Hej jeg skal have købt en bærbar skal primært bruges til gaming. Har valget mellem en 250GB ssd og
1TB hybrid hdd. Jeg er i tvivl om ssd er stor nok, man kan selvfølgelig slette de spil man ikke spiller mere, men er meget i tivl. MVh Lars
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville ikke have en pc'er med hybrid disk. Det er simpelthen for langsomt.
Ellers kan du også overtid sikfte din 256 Gb SSD disk ud med en større. De falder hele tiden i pris. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har selv en hybrid i min mac mini, men det er sådan set også et bevidst valg, for den bruges på ingen måde til at spille på og den performance er rigeligt til det formål. Som PerW siger, så kommer der ALTID en ny og større disk på markedet, så det er forholdsvis let at tage den gamle ud og sætte en ny i. Performance mæssigt vil du kunne mærke en gigantisk forskel da læsehastighederne i de store spil har enorm betydning for hvor hurtigt du kan hente scener og deslige. Den performance vil du ikke kunne få med en hybrid da der typisk kun er 8GB Flash, som primært bruges til de mest anvendte filer (læs OS!)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |