recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Kodefri Pioneer DVD-afspiller HBO 0,- *SOLGT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Kodefri Pioneer DVD-afspiller HBO 0,- *SOLGT*

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Kodefri Pioneer DVD-afspiller HBO 0,- *SOLGT*
    Sendt: 21-Juni-2015 kl. 20:32
Pioneer DV-696AV, kodefri,  sølvgrå, har HDMI.

Den var vist ret god dengang den kom frem. Står i fejlfri stand, lige til at smække på TV-et. Jeg aner ikke om man stadig kan få noget for den slags, så bare byd løs med skambud.

Skal afhentes i København N.

Redigeret af MaXer - 03-August-2015 kl. 08:57
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
multibear Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2006
Sted: Randers
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multibear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2015 kl. 21:21
Mangler en billig dvd afspiller. Så hvis du alligevel vil sende den med f.eks. G-porto er jeg klar.
Til top
Solkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Lyngby, Danmark
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Solkongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2015 kl. 21:33
Vil da gerne give en 50'er for den afhentet
LG LM760T
LG HR925N
Sony STR-DA2400ES
Dali Blue 6006, R1000 & C1000
Open Hour Chameleon
Synology DS415+
iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G
Apple TV2 med Kodi
Nintendo Wii
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 07:57
Oprindeligt skrevet af Solkongen Solkongen skrev:

Vil da gerne give en 50'er for den afhentet

Det var da et fint bud. Hvis der ikke er andre bud i dag eller i morgen, hvor jeg ikke kan være hjemme til afhentning, så kan du hente den torsdag aften. Passer det dig?
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 08:16
150 + post.
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 14:56
Jeg finder lige ud af om jeg har noget at pakke den ind i, og hvad fragt vil koste. Vil helst gerne undgå at sende, men for en hund ekstra kan jeg vel godt få røven afsted. :)
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 15:17
Lyder godt. Jeg kan maile en pakkeporto i PDF du skal printe og sætte på kassen.
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 21:29
Super. Den vejer over 2 kg, har jeg lige fundet ud af. Og kæresten har netop fået en taske ind ad døren fra netshopping, så nu er der noget pap at vikle om den.

Den får lige lov at køre til i morgen aften, da jeg alligevel ikke kan sende før fredag. Men er der ikke yderligere bud inden da er den din.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu