|
SOLGT OnePlus One Hvid 16GB SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2015 kl. 10:56 |
Hej alle...
Har nu prøvet denne telefon, desværre er den simpelthen for stor til mine små hænder :(
Så nu tænker jeg en anden måske kan få glæde af den. Evt byttehandel med 5S i hvid er også interesseret.
I mint condition, altså som ny.
Pris 1700 og kan leveres på det meste af sjællamd. Inkl al emballage og kvittering.
Redigeret af Metze - 29-Juni-2015 kl. 10:45 |
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump...
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Hey Metze, jeg har en Hvid 5S'er, den er under et år gammel og kvittering fra Telia ombytning medfølger.
Der har været Panzerglass på siden den blev pillet ud af æsken, har altid ligget i cover og plasticbeskyttelsen på bagsiden sidder stadig på. Hvordan havde du tænkt dig at en handel skulle lyde hvis det er interessant?
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Det er forresten en 16GB.
|
|
![]() |
|
700 oveni?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |