|
Hdmi splitter fra surround til TV & projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juni-2015 kl. 21:16 |
Jeg mangler en HDMI splitter fra min surrounnd forstækker (Pioneer VSX-S510), så jeg kan sende både billed til mit TV og Projektor, ikke nødvendig samtidig.
Nogen der har erfaring med dette? Har købt denne splitter: http://www.av-cables.dk/hdmi-splitter/hdmi-4k-high-speed-aktiv-forstaerker-splitter-1-til-2-3.html men får ingen billed på hverken TV eller Projektor: Er der nogen som har er lignende setup, hvilken splitter har i eller hvad gør i? |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har tidligere brugt og fik det til at virke med den splitter jeg havde fra AV-Cables.
Har du prøvet at flytte rundt på kablerne til TV og projektor i splitteren?
|
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
Nej det har jeg godt nok. Men da jeg ikke har signal på nogle af delene, så regnede jeg ikke med det virkede over hovedet.
Hvad tror du forskellen skulle være? |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
Jeg kan ikke åbne linket så jeg kan ikke se modellen, men nogle splittere er lidt krævende med hvilken rækkefølge udstyret tændes i.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Det ved jeg ikke. Men det var bare hvad jeg oplevede, at min først kom til at virke, da jeg byttede rundt på kablerne. Ellers hvor bor du henne? Jeg mener jeg har 2 splitter liggende hjemme.
|
|
![]() |
|
Jeg bor i Taulov.
Har først prøvet med sådan en Kina splitter, jeg havde liggende, til 70kr, den virkede heller ikke. Så troede det var den. |
|
![]() |
|
Med mit gamle TV (Sony W-5500??) havde jeg ingen problemer med min gamle Onkyo 807 receiver.
Da jeg så opgraderede mit TV til Samsung F8005 virkede det ikke med splitter. Så derfor købte jeg en ny hos AV-Cables (Jeg kan ikke lige huske modellen). Her fik jeg det til at virke med mit Samsung TV. Men det var ikke lige meget hvor jeg tilsluttede TV og projektor.
|
|
![]() |
|
Nu prøvede jeg med at bytte på på TV og projektor på udgangene og fik også billed på begge dele!
![]() Det virker fint med signal fra Apple TV eller PS4, men når jeg så skifter over på mit mediacenter, det kan min projektor ikke lide..... Billedet på TV er fint, men det slukker sådan hver 5. sek på projektoren og kan se på billed info, at det måske er noget med opdatering / hz, men har prøvet alle de forskellige indstillinger på mediacenter, men projektoren er ligeglad... Så jeg ved ikke om det er den splitter, hvor signalet ikke er helt rent eller noget. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |