recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oprydnings salg :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oprydnings salg :)

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juni-2011
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oprydnings salg :)
    Sendt: 30-Juni-2015 kl. 22:51
Nu har jeg fået fået besked på at få solgt noget at mit grej, inden jeg må få noget nyt ;)
Så har følgende til salg

2 Stk. Harman/Kardon Omni10 i Sort (købt 14-12-14) Har spillet i maks 5 timer. Er i original embellage mp. stk. 750 650, SOLGT!

1 Stk. Harman/Kardon Adapt i sort. (købt samme tid som omni) mp. 500 400,- (original embellage) SOLGT

10M. Monster Xphp kabel, mener ny prisen i elgiganten var 59kr/m. mp.  300  200,-

Harman Kardon BDT30 mk2 købt i nov. månede 2014, er helt ny! mp. 1000 800,-

Thomson THS220 Cash&Carry sæt. Komplet parabol kit til Astra, i uåbnet embellage. mp. 500 400,-

Xbox 360 250GB med 2 controllere + chatpad og headset. inkl. Forza Horizon + Forza 4 mp. 500

Hp Elitebook 8540P, i rigtig god stand m. originale windows 7 cdér, men desværre med et defekt batteri. mp. 600         SOLGT!

Hvis noget af det har interesse, så smid et bud. Alt kan sendes, køber betaler selv fragt.  Smile

Redigeret af H.Thoft - 07-Juli-2015 kl. 13:05
Til top
Gucal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2013
Point: 429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gucal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2015 kl. 23:57
Nu spørger jeg måske dumt, men kan de der omni 10 bruges som ganske almindelige pc højtaler :)?
Hvorfor skifter du dem om jeg må spørge :-)?
og hvor i landet kan det afhentes?

Kunne måske godt være interesseret i dine omni plus adapteren.
Til top
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 00:20
Grunden til jeg sælger det, er at jeg får brugt det alt for lidt :) og bruger mere høretelefoner nu end jeg tidligere har gjort.

Jeg har haft den ene koblet til min MacBook via BT. En kort periode, og det virkede perfekt!
De har jo minijack indgang, så en splitter på, så skulle det køre :)

Igennem appen kan man også dele dem op så de kører stereo, som lyder fedt med sådan 2 små banditter (der er spark i dem) men jeg har kun kørt stereo igennem appen.

Det befinder sig i Viborg, men kommer også til tider nord på :)
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 08:18
Hej

Jeg vil gerne købe Hp Elitebook 8540P for 600 kr. - især hvis du ved lejlighed kan smide den af i Aalborg Smile
Til top
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 08:24
Hej Thomas, jeg kan lige se om jeg skal til Aalborg inden for nærmere fremtid.

Hvor i Aalborg bor du? :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 08:46
Er er lidt forskellige specifikationer på sådan en hp. Hvad er de på din, er ret interesseret i at købe, hvis specs er de rette :)
Til top
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 10:29
Dem kan jeg lige skrive i aften, da jeg er på arbejde lige nu :)
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2007
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 12:53
Jeg kunne også godt være interesseret i den HP. Men det kommer ligeledes an på de præcise specs.

Redigeret af Silentbob - 01-Juli-2015 kl. 12:54
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af H.Thoft H.Thoft skrev:

Jeg bor i Vejgaard, men jeg kan sagtens komme et andet sted :)
Til top
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 13:31
Jeg har ikke noget jeg skal i Aalborg, men hvis du vil betale lidt til brændstof så skal jeg nok smutte forbi med den :)
Til top
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af ThomasP ThomasP skrev:

Jeg har ikke noget jeg skal i Aalborg, men hvis du vil betale lidt til brændstof så skal jeg nok smutte forbi med den :)

Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 16:10

Oprindeligt skrevet af ThomasP ThomasP skrev:

Med mindre du virkelig har lyst til en tur til den nordjyske hovedstad, så er det nok lettere bare at sende den. Med G-Porto (Gul og gratis) er det nok billigere og lettere end benzinen Smile
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu