|
Oprydnings salg :) |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
H.Thoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2011 Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juni-2015 kl. 22:51 |
||
Nu har jeg fået fået besked på at få solgt noget at mit grej, inden jeg må få noget nyt ;)
Så har følgende til salg 10M. Monster Xphp kabel, mener ny prisen i elgiganten var 59kr/m. mp. Harman Kardon BDT30 mk2 købt i nov. månede 2014, er helt ny! mp. Thomson THS220 Cash&Carry sæt. Komplet parabol kit til Astra, i uåbnet embellage. mp. Xbox 360 250GB med 2 controllere + chatpad og headset. inkl. Forza Horizon + Forza 4 mp. 500 Hvis noget af det har interesse, så smid et bud. Alt kan sendes, køber betaler selv fragt.
![]() Redigeret af H.Thoft - 07-Juli-2015 kl. 13:05 |
|||
![]() |
|||
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Nu spørger jeg måske dumt, men kan de der omni 10 bruges som ganske almindelige pc højtaler :)?
Hvorfor skifter du dem om jeg må spørge :-)? og hvor i landet kan det afhentes? Kunne måske godt være interesseret i dine omni plus adapteren. |
|||
![]() |
|||
H.Thoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2011 Status: Offline Point: 100 |
||
Grunden til jeg sælger det, er at jeg får brugt det alt for lidt :) og bruger mere høretelefoner nu end jeg tidligere har gjort.
Jeg har haft den ene koblet til min MacBook via BT. En kort periode, og det virkede perfekt! De har jo minijack indgang, så en splitter på, så skulle det køre :) Igennem appen kan man også dele dem op så de kører stereo, som lyder fedt med sådan 2 små banditter (der er spark i dem) men jeg har kun kørt stereo igennem appen. Det befinder sig i Viborg, men kommer også til tider nord på :) |
|||
![]() |
|||
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
||
Hej
Jeg vil gerne købe Hp Elitebook 8540P for 600 kr. - især hvis du ved lejlighed kan smide den af i Aalborg ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Hej Thomas, jeg kan lige se om jeg skal til Aalborg inden for nærmere fremtid.
Hvor i Aalborg bor du? :) |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
Er er lidt forskellige specifikationer på sådan en hp. Hvad er de på din, er ret interesseret i at købe, hvis specs er de rette :)
|
|||
![]() |
|||
||
Dem kan jeg lige skrive i aften, da jeg er på arbejde lige nu :)
|
|||
![]() |
|||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
||
Jeg kunne også godt være interesseret i den HP. Men det kommer ligeledes an på de præcise specs.
Redigeret af Silentbob - 01-Juli-2015 kl. 12:54 |
|||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|||
![]() |
|||
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
||
Jeg bor i Vejgaard, men jeg kan sagtens komme et andet sted :) |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har ikke noget jeg skal i Aalborg, men hvis du vil betale lidt til brændstof så skal jeg nok smutte forbi med den :)
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har ikke noget jeg skal i Aalborg, men hvis du vil betale lidt til brændstof så skal jeg nok smutte forbi med den :) |
|||
![]() |
|||
||
Med mindre du virkelig har lyst til en tur til den nordjyske hovedstad, så er det nok lettere bare at sende den. Med G-Porto (Gul og gratis) er det nok billigere og lettere end benzinen ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |