|
R.I.P.D.: Rest in Peace Department 3D undertekster |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2015 kl. 18:14 |
|
kan se både dvdcity samt laserdisken sælger en 2 disk version, Blu-ray + Bly-ray 3D og skriver godt nok der er dk subs på, er der nogen der har købt den og kan bekræfte at der virkelig er DK tekst på 3D udgaven ?
har flere gange købt (Mest Dreamworks) kombi sæt hvor der så ikke har været DK tekst på 3D skiven, og må indrømme det pisser mig en del af når de skriver der er DK tekst og det så ikke passer |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det skal jeg fortælle dig om en uges tid. Jeg har bestilt den hos Amazon. Hvis der ikke er DK tekst på, så kan den returneres, da det står på deres side også. Nu kostede du mig lige 113 kr.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
ok, lyder godt flemming, jeg fandt den hos dvdcity til en flad 100 mand, skulle alligevel have andre ting derfra, men gider bare ikke købe den hvis der ikke er DK subs på
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24789 |
|
Så siger jeg bare til, når den er kommet.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Pengene får du tilbage hvis du ønsker det, og filmen kan du bare beholde. Det var den besked jeg fik da jeg fortalte dem at info om undertekster ikke var korrekte. |
||
![]() |
||
|
Yep, det er nemlig det de gør. Amazon har en super kundeservice.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
har nu været i kontakt med Laserdisken, de mener ikke der er DK tekst på 3D udgaven og efter at have nærstuderet coveret må jeg desvære give dem ret, nederst i højre hjørne på bag coveret er der et feldt lige under special feature hvor der står "*For 2D only" og samtlige nordiske tekster på coveret er makeret med *
|
||
![]() |
||
|
Det kunne du da godt have nærstuderet lidt før.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
oplevede det samme på Shrek 1-4 3D samt Megamuind 3D, DK tekst og lyd tekst på 2D skiven men kun DK lyd på 3D
|
||
![]() |
||
|
Det er jo ikke så skidt det ikke er godt for noget, du modtager din film, konstaterer at der ingen DK tekst er på 3D skiven, brokker dig til Amazon, får dine penge tilbage, ser filmen og bagefter sælger den billigt til mig ![]() |
||
![]() |
||
|
Ha ha, den var god. Men nu må vi se.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Et stk film modtaget, og uden DK tekst på 3D.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |