|
S: Oppo DV983H dvd afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2015 kl. 11:02 |
Eftersom jeg har fået skilt med af med alle DVD'erne skal afspilleren også afsættes.
Det drejer sig om en DV983H fra Oppo. En rigtigt lækker afspiller. Jeg tænker HBO 100 kroner, afsluttes søndag aften. Afhentning Aalborg. Detaljer om afspilleren https://www.oppodigital.com/dv983h/dv983h_support.aspx Fra Amazon:
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
100 kr
S, Aalborg
|
|
![]() |
|
rafgut ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Byder 150kr
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
200 afhentet
|
|
![]() |
|
Peden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
Steftholm: Jeg har problemer med private beskeder, men du er den heldige vinder.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |