|
Kopiere billeder fra iPhone kamera til computer? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juli-2015 kl. 23:04 |
|
Hej.
Hvordan kopierer man billeder fra iPhone's kamera til computeren??
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
https://support.apple.com/da-dk/HT201302
Klaus |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ved at søge lidt, så gøres det via I Tunes, eller programmet Gratis IOS transfer. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Benyt Klaus link, Radiomandens svar er forkert. iTunes kan bruges den anden vej, dvs billeder fra computer til iOS enhed.
|
||
gah
Bruger Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg syntes også at det er lidt bøvlet, måden jeg har gjort det på er : Opret en Windows Onedrive mappe på computeren og synkroniser billeder på iphone med Onedrive. Hvis det kun er enkelte billeder så kan du jo også sende dem som e-mail. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øøøøh, nåh...... Hvorfor kræves der et program, jeg har i snart 4 år hentet billeder ud af iPad eller iPhone ved hjælp af kabel og windows stifinder, som beskrevet i det link jeg henviste til - men jeg har måske gjort noget forkert? Klaus |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Syntes også det er nemmest med kabel og stifinder.
Lige til og hurtigt. |
||
pdrhan
Guld medlem Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger iTools
http://itools2014.com/ Redigeret af pdrhan - 19-Juli-2015 kl. 10:13 |
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ved at søge på spørgsmålet, så kom bl.a de muligheder frem.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok - jeg tror problemet er at computeren ikke "ser" iPhone'n. Så er det jo lidt vanskeligt. Men det vil så sige at jeg skal igennem hele denne smøre. Jeg vender tilbage, når jeg har prøvet at gå igennem dette.
|
||
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok - jeg ved ikke hvorfor, men idag da jeg tilsluttede iPhone'n til computeren dukkede den op i automatisk afspilning. Det eneste man måske kunne sige at mapperne under DCIM (kamerarulle på iPhone) godt kunne have haft nogle mere sigende navne såsom datoer, for hvornår billederne i mappen er taget. Og i nogle af mapperne er der en hel masse "local disc" - men det skal man nok bare ignorere.
|
||
Thorvald. |
||
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan, igen, varmt anbefale app'en PhotoSync som gør det trådløst. Enkelt at bruge og sender både billeder og video over. Skal instaleres både på pc og iPhone/iPad.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |