|
Tidal på squeezebox |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kimbo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juli-2015 kl. 09:28 |
Jeg har tidligere benyttet Spotify via Spotify connect, hvilket har kørt fint via min Denon 4100W.
Jeg har nu oprettet et Tidal Hifi abonnement, for at se (høre ![]() Jeg kører det på min squeezebox via ickstream, hvilket fungerer fint. Der er dog det problem, at jeg "kun" kan styre Tidal via den traditionelle Logitech squeezebox app. Desværre finder jeg ikke app'en helt så god, når der skal søges efter musik, i forhold til Tidal's egen app. Er det muligt på nogen måde at benytte Tidal's app, når men streamer via squeezebox og ickstream..? Mvh Kim
|
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg betjener TIDAL via iPeng app, men TIDAL-interfacet er nok det samme som på Logitech squeezebox app (bestemt af ickstream). Jeg tror den eneste måde man kan bruge TIDAL's app i forbindelse med Squeezebox, er ved i denne at oprette favoritter (kunstnere, albums, sange og playlister). Disse vil (efter kort tid) så dukke op i Squeezebox- interfacet. Jens
|
|
![]() |
|
Kimbo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 118 |
God idé med at oprette favoritter, det prøver jeg. Tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
Jeg bruger Squeeze commander og orange squeeze, begge virker uden problemer med ickstream og tidal.
Ingen hokus pokus, jeg satte bare ickstream op på Logitech squeeze media serveren, og så virkede resten. Redigeret af Notfast - 22-Juli-2015 kl. 22:51 |
|
.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |