recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology, Apple TV, streaming ISO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology, Apple TV, streaming ISO

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
darkdevil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2007
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Synology, Apple TV, streaming ISO
    Sendt: 03-August-2015 kl. 12:18
Hej,

Er er nogen som med success har fået lavet et setup med Apple TV og synology, så man på Synology har sin movie collection (primært med ISO filer), som kan streames fra diverse Apple TV?

/Kim
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 14:36
Ja
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Ja

Så du kan streame dvd/bd isofiler til Apple tv.
Kan du fortælle lidt mere om hvad du bruger til det?

/Kim
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 16:15
Atv2 med firecore
Jeg har kun forsøgt med alm iOS filer.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 08:34
Okay.
Men synes ikke jeg har fundet noget brugbart ift ATV3.

Nogen som har erfaring med nyeste version Apple TV og Iso filer?

/Kim
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2015 kl. 13:31
Jeps. Men kun med Synology Video Station som mellemled. Jeg fik det aldrig til at køre særlig godt med ISO'er. Men da jeg lavede mine film om til MP4 med fastbrændte danske undertekster, så blev det straks noget andet.

NAS og ATV er på kablet netværk.
Video Station fjernstyres med iPhone.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2015 kl. 07:59
Så Synology Video Station kan godt afspille ISO?

Nogn som har erfaringer med QNAP?
De har jo et XBMC plugin.

/Kim
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2015 kl. 09:22
AirPlay fra DS Video til ATV3
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2015 kl. 09:37
Eller f.x at bruge en app som infuse.

Den kan læse på NAS og AirPlay til ATV
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 10:13
Så pt er der ingen løsning ti Apple TV (version 3)?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 10:50
Jeg har ikke noget imod en app. Ville bare gere have at jeg kunne have en oversigt over filmene med billede og evt lidt beskrivelse og så kunne vælge derfra.

Men det kan måske ikke lade sig gøre?

/Kim
Til top
python Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2010
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér python Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 14:03
Lige med undtaglese af hvis du har en computer stående kørende, der kører noget plex. Så kan du sætte Plex:Connect op, og dermed starte plex via atv3.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu