|
Synology, Apple TV, streaming ISO |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
darkdevil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2015 kl. 12:18 |
Hej,
Er er nogen som med success har fået lavet et setup med Apple TV og synology, så man på Synology har sin movie collection (primært med ISO filer), som kan streames fra diverse Apple TV? /Kim |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja
|
|
![]() |
|
Så du kan streame dvd/bd isofiler til Apple tv. Kan du fortælle lidt mere om hvad du bruger til det? /Kim |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
Atv2 med firecore
Jeg har kun forsøgt med alm iOS filer. |
|
![]() |
|
Okay.
Men synes ikke jeg har fundet noget brugbart ift ATV3. Nogen som har erfaring med nyeste version Apple TV og Iso filer? /Kim |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Jeps. Men kun med Synology Video Station som mellemled. Jeg fik det aldrig til at køre særlig godt med ISO'er. Men da jeg lavede mine film om til MP4 med fastbrændte danske undertekster, så blev det straks noget andet.
NAS og ATV er på kablet netværk. Video Station fjernstyres med iPhone. |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Så Synology Video Station kan godt afspille ISO?
Nogn som har erfaringer med QNAP? De har jo et XBMC plugin. /Kim |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
AirPlay fra DS Video til ATV3
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Eller f.x at bruge en app som infuse.
Den kan læse på NAS og AirPlay til ATV |
|
![]() |
|
Så pt er der ingen løsning ti Apple TV (version 3)?
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke noget imod en app. Ville bare gere have at jeg kunne have en oversigt over filmene med billede og evt lidt beskrivelse og så kunne vælge derfra.
Men det kan måske ikke lade sig gøre? /Kim |
|
![]() |
|
python ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 83 |
Lige med undtaglese af hvis du har en computer stående kørende, der kører noget plex. Så kan du sætte Plex:Connect op, og dermed starte plex via atv3.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |