|
Apple Music-sange kan ikke kopieres til iPod? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2015 kl. 12:53 |
Jeg har lige sagt ja til et Apple Music-abonnement Hører mest musik på iPod, så jeg prøver selvfølgeligt som det første at overføre et album (ikke et af mine egne) Men får meddelelsen "Apple Music-sange kan ikke kopieres til iPod" ![]() Var ellers helt sikker på, at det kunne man - efter hvad jeg har læst Er der en indstilling et eller andet sted, jeg har overset?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan det være fordi at det er en iPod touch 4. generation og versionen af iOS derfor er for gammel til at understøtte iCloud? iCloud skal vist slås til på iPod for at man kan overføre musik med Apple Music?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvilken I Pod.? Det vil ikke virke med Nano eller Shuffle, der skrives også at det kræver Wi-Fi på enheden så musikken af den vej kan verificeres, af bl.a ophavs rettigheds årsager. Så kun på iOS enheder med Wi-Fi. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
I dag har jeg så fået en helt ny iPod: Planen var, at jeg kunne bruge den med Apple Music
Men jeg kan ikke få noget som helst til at fungere ![]() Får stadig meddelelsen, at Apple Music-sange ikke kan overføres til iPod Så er der meddelelser om, at det ikke virker fordi iCloud findes/ikke findes på iPod/computer Har prøvet at installere iCloud til Windows på pc'en: Det hjalp ikke Kan heller ikke overføre købt musik Er totalt forvirret... hvad sker der? |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Med IOS 8 er der jo kommet helt ny afspilnings sw. Det er vel for at virke med Apple's nye streaming tjeneste, som ikke har noget at gøre med iCloud. Eller er jeg helt forkert på den?
|
|
![]() |
|
Det lykkedes at overføre købt musik manuelt
Men Apple Music-album kan ikke overføres? Det var da ellers grunden til, at jeg købte en helt ny iPod touch |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Ved ikke om jeg helt har forstået dit problem/setup, men måske dette er relevant: Går ud fra at du har iOS 8.4 (8.4.1) på din iPod Touch. Hvis du på din iPod i Indstillinger->musik vælger "Vis Apple Musik" vil dine overførte musikfiler blive fjernet, men:
Det betyder således at du ikke behøver at overføre filer til din iPod. Hvis du i iTunes på din computer har aktiveret Apple Music vil dine egne musikfiler i dit iTunes bibliotek blive overført til iCloud, og således kan disse filer også blive tilgængelige på din iPod ved på din iPod i Indstillinger->musik og aktivere "iCloud-musikbibliotek". Herefter kan også dine egne filer streames såvel som gøres tilgængelige for offline brug på din iPod. Jens
|
|
![]() |
|
Men hvis jeg ikke overfører filer til iPod kræver det vel en internetforbindelse for at høre musik?
Hører musik på iPod, når jeg er på arbejde Synes ikke, at jeg har set muligheden for at downloade album til offlinebrug... hvor er det? Redigeret af jake51 - 15-August-2015 kl. 12:55 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Hvis du aktiverer Apple Music kan du når du har internetforbindelse vælge more menu for et album (...) , her kan du så gøre album tilgængelig for offline brug. Dvs at albummet bliver downloaded.
Jens |
|
![]() |
|
OK, nu er jeg ved at fatte det...
![]() Hellere sent end aldrig Tak |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |