recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: apple TV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: apple TV2

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: apple TV2
    Sendt: 02-September-2015 kl. 22:37
Sælger et stk ATV2 (+remote og strømkabel). Har ikke kvittering på den, da jeg byttede min ATV3 for den, men den er også ældre end 2 år alligevel.

Kan jailbrakes da det er version 2. dvs der er f.eks. mulighed for at installere Plex på den etc.

Virker perfekt, sælges grundet køb af mac mini som bruges i stedet for.

Befinder sig I Århus N (skejby) men kan tages med på work (Århus C) hvis det er.

Pris idé 500 kr. ellers byd så tager vi den der fra!

Redigeret af Voodoodolphins - 09-September-2015 kl. 21:40
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 15:10
op
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 10:53
op. I skal selvfølgelig bare byde hvis prisen er helt forkert. så tager vi den derfra.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 18:11
op
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 18:26
Jeg tror ikke, at der er nogen som vil købe før, at man ser hvad det kommende Apple tv, som kommer på Onsdag kan. Måske efter der.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 18:27
Det kunne godt lidt virke sådan ja, men jeg forbliver nu optimistisk ved med at forsøge at sælge den. Folk kan jo bare byde hvis prisen er helt i vejret. 
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 18:29
Har du prøvet på den blå avis? Der har de givet meget høje priser på et tidspunkt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 18:30
Nej ikke i nu, jeg foretrækker altid at sælge her igennem uanset om prisen ofte er lavere her. Har aldrig haft en dårlig handel her, men masser på dba. Tiden hvor den gik for 1000-1200 kr er hvis en saga blot, men kan jo forsøge.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 18:35
Jeg foretrækker også her. Men lige med sådan en, så gik de jo noget hurtigere på den blå. Men kan være, at det er nemmere på Torsdag. Alt efter hvad den nye kan.

Nu har du da fået din post lidt op.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 18:43
Nu er den på DBA også. Tak for at sparke mig i gang med det Flemmeing.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 19:03
Ha ha, jeg er god til at sparke.Tongue Held og lykke med salget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2015 kl. 21:39
Nå nu er den nye apple tv jo blevet præsenteret og den er der vel ingen der gide at have, når man nu kan købe min gamle apple tv2 her!! Har dog sat prisen ned 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu