|
Hjælp til en nybegynder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brian7500 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2015 kl. 18:12 |
Leger med tanken om Surround Sound. Jeg er på totalt bar bund så bær over med et dumt spørgsmål.
På grund af min stues indretning, vil baghøjttalerne skulle placeres med en indbyrdes afstand som er en meter større end der er mellem fronthøjttalerne. Er det noget man kan indstille sig ud af i receiveren eller kan jeg godt skrinlægge tankerne med det samme? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autokallibreringen skal nok finde ud af afstanden, og så fin indstiller du det hele bagefter. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ingen stuer der er indrettet perfekt til surround.
Vi må alle finde kompromiser. Så det er bare med at komme i gang. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |