|
DH61AG Mediecenter sælges. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2015 kl. 11:10 |
||
Hej..
Efter nogle års troskab vælger jeg nu at sælge mit lille Mediecenter. Jeg har brugt det lidt, men ikke meget. Det er vel 2-3 år gammtl, og kører perfekt. Bundkort: Intel: DH61AG CPU: I3-2100 @ 3.10 Ghz. Ram: 4 GB HDD1: 30 GB Kingston SSD til styresystemet Fordelen ved dette setup er at det bruger en ekstern strømforsyning som til en bærbar computer. (Medfølger selvfølgelig). Det gør systemet lydsvagt. Hele herligheden sidder i et lille mini itx kabinet. Afhentes i Skanderborg eller sendes for købers regning. Byd
|
|||
![]() |
|||
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du kunne jo evt. sige hvad nypris var ikke nemt at byde, når man ikke ved det.
|
|||
![]() |
|||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
||
Godt spørgsmål. Den er jo nogle år gammel så det kan jeg ikk huske. Måske 3-4000,-
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
øhh hvad for en fisk ? Du kan ikke byde en pris hvis du ikke kender nyprisen, det er sq da en omgang vrøvl uden lige |
|||
![]() |
|||
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
||
Hvad er farven og de udvendige mål på kabinettet?
Mvh. Jacob
|
|||
![]() |
|||
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
||
Det siger du bare så ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Aner ikke hvad det er værd, men byder 700
|
|||
![]() |
|||
||
Det er sådan et her: @hifreak Tak for buddet. Håber dog vi kan komme en smule højere op :)
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
Hejsa. Jeg kører Windows 7, og det har den altid gjort uden problemer. Der følger ingen licenser med og harddisken leveres formatteret, så man selv kan installere windows, linux eller noget helt tredje :) |
|||
![]() |
|||
||
Ok byder 950 så er vi kommet lidt op. |
|||
![]() |
|||
||
Hejsa. Tak for buddet, det er hermed noteret. Budrunden slutter i morgen Mandag d. 14 september 2015 kl. 20.00. Hvis der kommer bud indenfor de sidste 10 minutter forlænges runden med 30 min indtil der ikke er kommet bud indenfor de sidste 10 min. NB: Jeg er dog ikke selv hjemme på det tidspunkt, så der går lidt tid inden jeg kan svare :)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |