|
SOLGT Onkyo Receiver,Blu-Ray,HD-DVD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2015 kl. 13:21 |
Hej Recorder folk. Pga ændringer i mit setup er jeg nu på udkig efter en Oppo 105 afspiller, derfor skal der ryddes op, Det drejer sig om følgende : Onkyo TX-SR 875 surround receiver, købt hos CSN-Teknik og står som ny, inkl manual, mikrofon, fjernbetjening. har aldrig haft problemer med den. Onkyo DV-BD 606 Blu-Ray afspiller, ligeledes købt hos CSN-Teknik og står som ny. Onkyo DV-HD 805 HD-DVD afspiller, denne er købt brugt men fungere upåklageligt og står som ny. OBS nu med pris : 3000 kr ![]() Redigeret af flex195 - 03-Oktober-2015 kl. 16:30 |
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
|
KristianL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2008 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være interesseret i blu-ray afspilleren... mest for hyggens skyld og fordi jeg har den samme forstærker.
![]() Men det skal dælme være en skarp pris for den gamle svend...
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Hvad ligger sådan en receiver i cirka og hvor står den?
|
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Det befinder sig i Aalestrup ca 30 km nord for Viborg.. Ved ikke hvad en skarp pris er, men tænker omkring 1000 kr for afspilleren.
Receiveren tænker jeg 2500 kr, men ville egentlig helst sælge det samlet og så til en god pris :-) |
|
Mvh Brian
|
![]() |
|
KristianL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2008 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 75 |
Ok, helt i orden.
Jeg havde ikke forestillet mig mere end 500 men hvis du kan sælge det samlet eller til 1000, så gør det. ![]() |
|
![]() |
|
KristianL det er bare i orden :-) tak for interessen.
|
|
Mvh Brian
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Jeg var nok tættere på 1500Kr for reciveren og de andre ting har jeg ikke så meget at bruge til :-)
Jeg tænker at din priser er lidt højt sat da det jo ikke ligefrem er det nyeste udstyr. |
|
![]() |
|
Rigtig nok at det ikke er det nyeste udstyr, men vil heller ikke forære det væk, det er udstyr med en sammenlagt nypris på over 20000 kr. Så vil jeg hellere gemme det og gi det til min søn når han blir gammel nok :-)
|
|
Mvh Brian
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvornår er det købt? |
|
![]() |
|
Mener forstærker er fra 2008. Blu-ray fra 2009/2010 og HD-DVD er købt brugt omkring 2010
|
|
Mvh Brian
|
![]() |
|
Sælges samlet for 3000kr.
|
|
Mvh Brian
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |