|
S: iPad Air 2, 64 GB, guld |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2015 kl. 12:03 |
Lad mig lige gøre opmærksom på, at jeg sælger en iPad Air 2, 64 GB.
Jeg har oprettet en DBA-annonce, men man må også gerne byde ind her. http://dba.dk/ipad-air-64-gb-hvid-ipad/id-1018532143/ Redigeret af Among - 18-September-2015 kl. 15:13 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit link virker ikke
Nogen MP ? |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
@hansie
Nej, der er ikke nogen mindstepris. Jeg forstår i det hele taget ikke helt idéen bag mindstepriser (eller rettere, jeg forstår ikke idéen med at melde en mindstepris ud fra begyndelsen, samtidig med at der fastsættes en salgspris). Du er dog velkommen til at komme med et bud. |
|
![]() |
|
Den er nu sat til 3.500 kr. Nogen interesseret i en god handel :) ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |