|
Er dette en fair pris Harman/Kardon 7.1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Suppehue ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2015 Sted: Svinninge Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2015 kl. 23:46 |
Jeg har valgt at sælge mit surround anlæg. Men har ingen ide om hvad det er værd? Så jeg håber det er i orden at lave en tråd om det her?
Det er et Harman/Kardon AVR 245 med HKST 11 og HKS 4 højtalersæt. Det er fra 2007 med kvitt på. Jeg har sat det til 3000 kr, er det for meget? Eller er det der med surround "so-last-year"? Link til dba hvor det står til salg http://www.dba.dk/harman-kardon-avr-245-hkst/id-1018250419/
|
|
![]() |
|
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
/ryster en terning og siger 4. spøg til side. det måske lettere for folk at vurdere hvis man kendte nyprisen + hvilke lyd formater den kan afspille. det samme gør sig gældende på dba 2007 = ca 8 år gammel så detaljer ville nok hjælpe på et evt salg incl stand af varen :-)
|
|
![]() |
|
Suppehue ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2015 Sted: Svinninge Status: Offline Point: 4 |
Ja ok, det kan jeg godt se. Jeg må lave lidt om på det. Jeg er bare en spade til salgs annoncer.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Jeg tror desværre 3000 er liiiige i overkanten. Har selv haft en del H/K:).
2000-2500 måske:)
|
|
![]() |
|
Ok, men nu det så er dba så er der jo lidt at prutte med. Men 2500 er også en fair pris.
Så er der nogen der er interesseret, så sig til. Kan leveres på Sjælland. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Bestemt:) hav bare lidt tålmodighed på dba
|
|
![]() |
|
Jo jo, jeg er skam heller ikke desperat eller i pengenød. Der var bare en der bød 1000 kr for det hele, og det var en god pris iflg ham. Det syntes jeg måske var lige lidt nok.
|
|
![]() |
|
Satte du det til 200kr, ville der stadig være bud på 100kr - Det er DBA;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |