recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er dette en fair pris Harman/Kardon 7.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er dette en fair pris Harman/Kardon 7.1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Suppehue Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-September-2015
Sted: Svinninge
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suppehue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er dette en fair pris Harman/Kardon 7.1
    Sendt: 20-September-2015 kl. 23:46
Jeg har valgt at sælge mit surround anlæg. Men har ingen ide om hvad det er værd? Så jeg håber det er i orden at lave en tråd om det her? 

Det er et Harman/Kardon AVR 245 med HKST 11 og HKS 4 højtalersæt. Det er fra 2007 med kvitt på. Jeg har sat det til 3000 kr, er det for meget? Eller er det der med surround "so-last-year"?

Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 19:31
/ryster en terning og siger 4. spøg til side. det måske lettere for folk at vurdere hvis man kendte nyprisen + hvilke lyd formater den kan afspille. det samme gør sig gældende på dba 2007 = ca 8 år gammel så detaljer ville nok hjælpe på et evt salg incl stand af varen :-)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suppehue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 20:14
Ja ok, det kan jeg godt se. Jeg må lave lidt om på det. Jeg er bare en spade til salgs annoncer.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 10:34
Jeg tror desværre 3000 er liiiige i overkanten. Har selv haft en del H/K:).
 2000-2500 måske:) 
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suppehue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 10:51
Ok, men nu det så er dba så er der jo lidt at prutte med. Men 2500 er også en fair pris.

Så er der nogen der er interesseret, så sig til. Kan leveres på Sjælland.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 11:01
Bestemt:) hav bare lidt tålmodighed på dba
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suppehue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 11:08
Jo jo, jeg er skam heller ikke desperat eller i pengenød. Der var bare en der bød 1000 kr for det hele, og det var en god pris iflg ham. Det syntes jeg måske var lige lidt nok.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 11:33
Satte du det til 200kr, ville der stadig være bud på 100kr - Det er DBA;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu