|
S: QNAP NAS TS-119 m. 3TB HD |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2015 kl. 12:24 |
Sælges: QNAP NAS TS-119, med 3 TB WD Red Hard Drive TS-119 er vist nok fra 2010 (kan ikke finde faktura) WD Harddisk er fra 16.12.2013, men har kun kørt aktivt i 13 md. (faktura kopi haves) Fungerer perfekt, sælges pga. opgradering. NAS indstillinger er nulstillet, firmware opdateret til QTS 4.2 (20150925) og HD er reformatteret - alt klart til brug. Leveres: - med org. strømforsyning - i org. emballage. Anskaffelsespris ca. kr. 2600. Nypris for tilsvarende produkt i 2016 anslået kr. 2000. HBO kr. 1000 - afhentet i 2990 Nivå, ellers plus porto kr. 70 (Postpakke uden omdeling) Jens Redigeret af jec - 21-September-2016 kl. 11:08 |
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Giv gerne et bud.
Jens |
|
![]() |
|
sqnk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2015 Status: Offline Point: 114 |
Så vil jeg da gerne byde 500 kr for den :)
|
|
![]() |
|
@sqnk
Tak. Nok en del for lavt, men noteret. Jens |
|
![]() |
|
ottoolsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
byder så 750.- afhentet
![]() |
|
![]() |
|
@ottoolsen
Noteret, men synes stadig det er noget lavt. HD'en er kun 22 md gammel og som jeg skrev skal man vel i dag betale omkring kr. 2200,- for en tilsvarende NAS med 3GB WD Red. Jens
|
|
![]() |
|
sqnk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2015 Status: Offline Point: 114 |
@Jens,
Det var ikke for at være uhøflig, men da du selv bumpede den med et "byd" tænkte jeg at jeg ville give det et skud :) // Kasper |
|
![]() |
|
@Kasper
Det er da helt ok. Bud blev jo også afgivet med et "smil". Jens |
|
![]() |
|
NAS er nu opdateret med QNAPs nye firmware QTS 4.2 (20150925). QTS 4.2 er en major update som netop er blevet introduceret. Rigtig fint nydesignet interface samt flere nyheder og forbedringer omkring backup, sikkerhed, multimedia, download-station mv. Ud over basisfunktioner med lagring og backup, har jeg haft glæde af denne NAS til: - Backup til Amazon S3 - LMS (Logitech Media Server) - TvHeadend sammen med 2 stk. Sundtek DVB-C/T tunere (ikke inkluderet v. salg). Stabil optager fra YouSee. Integrer med Kodi (på RPI) og TvHeadend remote på iPhone Harddisk 23 md gammel, men kun kørt 13 md. Giv et bud. Jens Redigeret af jec - 10-Oktober-2015 kl. 14:01 |
|
![]() |
|
Oprindeligt indlæg opdateret.
Nogen bud ?
Jens |
|
![]() |
|
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 402 |
900kr
|
|
![]() |
|
@Henrik
Tak og noteret, håber dog på højere bud. Jens |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |