|
K: Lenovo Ultrabay til T520 (HDD Caddy) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2015 kl. 11:11 |
Hej Alle.
Jeg søger som overskriften siger en Ultrabay til Lenovo T520. Om den er original eller ej gør ikke det store, bare den virker :-) Pris: Skriv hvad du har, og hvad du vil have. Skal kunne afhentes i Odense (og omegn) eller du skal ville sende. Mvh. Rasmus Redigeret af fausing - 28-September-2015 kl. 12:59 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er vist ikke noget der hedder "Ultrabay" til T520 og "Ultrabase" er mig bekendt kun til X-serien.
Er det en Mini Dock du leder efter? https://www.refurb.dk/p/lenovo-mini-dock-series-3-w-usb-30-4337/18491 Fås også noget billigere på DBA men man skal lige være opmærksom på, at der findes flere forskellige modeller, der passer til T520: http://www.dba.dk/soeg/?soeg=lenovo+mini+dock Kig efter USB 3.0-understøttelse. |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
En ultrabay er en sådan - det er denne jeg søger :-)
![]() Redigeret af fausing - 28-September-2015 kl. 11:34 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
edit
Redigeret af Kampus - 28-September-2015 kl. 12:02 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Ah! En thingamajig! Så forstår jeg bedre. Helt firkantet leder du efter en HD caddy til en Lenovo Ultrabay og ikke en Ultrabay ![]() |
|
![]() |
|
Si Senór. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |