|
registrering af HBO |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 10:23 |
Jeg har HBO på mit samsung smartTV. Det har fungeret fint, men kom så ud med en meddelse efter et lockin, da jeg skulle starte en serie. At jeg skulle registrere min enhed igen og jeg fik et 6 cifret nummer ser skulle skrives på et bestemt link på nettet. Og ganske rigtigt, efter indtastnig af dette nummer, kom en meddelse om at mit Smarttv nu var registreret.
Det virker bare ikke, i stedet får jeg igen at vide at jeg skal registrere på ny. Det har jeg så prøvet et par gange igen, hvor jeg også får et fornyet accept af dette når jeg skriver den nye code. Men det er blot at gentage uden held. Nu får jeg ikke nogen code mere, men skal slette min enhed siges der, fra en liste jeg ikke kan finde. Ved godt hvor jeg skal lede (under enheder), men kan ikke se nogen liste over mine enheder? Har kontaktet kundeservice, men de kommer ikke med noget der kan bruges. Sidst skulle jeg have mit TV tænt ved registrering, der forgår via et link på PC, men nu får jeg ikke længere en code at registrere med, så dette kan jeg jo ikke gennemføre. Er der nogen der har et godt råd? Eller er der kun at kvitte HBO? Bruger Kabel fra TV. Og alt andet, fx netflix virker på mit SmartTV (samsung 2014 model) |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået det til virke. Fik endelig en code frem og med mit TV tændt og en kort ventetid blev alt ok. Mange tak HBO, skal se nogle af jeres gode serier. :)
Redigeret af Ken_T - 01-Oktober-2015 kl. 12:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |